Vad tusan gör vi - Del LIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har precis vart ute och ridit :meh::angel::D:p;):love:

IMG_20170616_072542_183_zpshhhwiznu.jpg

Jag aterigen ignorerat min onskan att ga ner i vikt i dag. :confused:
Forst stannade Maken och jag pa ett frukoststalle som har helt FANTASTISK agg benedict ... jag bestallde (som vanligt) California Benedict ... den kommer med en hel "English muffin" skuren i tva, med varsin skiva tjock bacon, spenat, avokado och det legendariska "poached egg" pa toppen och sa klart en mycket generos portion hollandaise sas over allt ihop. :d
Till det hela tacks tallriken upp av hash browns med en ljuvlig kryddning och da det ar "California Benedict" commer ocksa en liten skal med farska bar till. Det finns inte en chance att en normal manniska kan ata upp allt ... men tror ni att jag har gett upp att forstora min diet?:angel:
Inte da. Nu ar klockan nastan 21 och det star en smul blabarspaj i ugnen och jag funderar om jag inte behover oppna en flaska pino gris sa jag kan ta ett glas vin till.:cautious::o:p

@Snurrfian
Vilken soppa ni hamnat i. Tyvärr är den inte helt ovanlig att man skickas hem och då förväntas klara sig själv helt plötsligt även om man fortfarande behöver vård. Ser det allt för ofta i mitt jobb. Det enda är att fortsätta tjata och vara obekväm. Tur han har dig maken. Kämpa på! :heart

Tänk om man kunde stanna hemma för klapp av gosig katt, då hade hon varit nöjd.
Dessvärre är det väl bara att låtsas som att jag inte ser/hör henne, dra på mig skorna och cykla iväg :(

Problem med fältklienten på jobbet. Så jag kan inte jobba. Heja!
It-supporten svarar inte. Heja!
Bra start på en fredag :meh:

Tror jag tröstar mig med att flytta in jobbet till syrummet så kan jag pyssla lite medan jag väntar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag kontaktade sjukhuset för att fråga om de glömt bort mig eller om jag skulle få någon ny tid för operation öhvt. Visade sig att de...
Svar
6
· Visningar
817
Kropp & Själ Jag tror att jag kan upplevas som smart. Jag läser mycket, har en akademisk utbildning och är bra på mitt jobb. Men jag har också läst... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 157
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: aleeza
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 855
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025