Varmvattenberedaren är inte ny. Vet inte åldern på rak arm men jag har bott här i fem år och den var inte ny då heller.
Inte säkert att det är lönt men frågan är ju fri
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varmvattenberedaren är inte ny. Vet inte åldern på rak arm men jag har bott här i fem år och den var inte ny då heller.
Oj, vad hände med handen egentligen?Handen är gipsad, ska vara stilla, i högläge och jag är satt på stark antibiotika. Återbesök i morgon bitti och därefter beslutas om op eller inte. Minsta lilla försämring och jag ska åka in akut. Sjukskrivit mig från jobbet över helgen. Skit!![]()
Jag blev sömstucken i handflatan i går när hästen slet sig och nu har bakterierna fått fäste runt senan och exploderat under dagen. Så nu hoppas vi att det går tillbaka och inte blir värre under natten för då får jag åka in akut.Oj, vad hände med handen egentligen?
Krya på dig!Jag blev sömstucken i handflatan i går när hästen slet sig och nu har bakterierna fått fäste runt senan och exploderat under dagen. Så nu hoppas vi att det går tillbaka och inte blir värre under natten för då får jag åka in akut.
Aj då! Jag visste faktiskt inte att man behövde gips då, hoppas verkligen bakterierna dör fort!Jag blev sömstucken i handflatan i går när hästen slet sig och nu har bakterierna fått fäste runt senan och exploderat under dagen. Så nu hoppas vi att det går tillbaka och inte blir värre under natten för då får jag åka in akut.
Handen är gipsad, ska vara stilla, i högläge och jag är satt på stark antibiotika. Återbesök i morgon bitti och därefter beslutas om op eller inte. Minsta lilla försämring och jag ska åka in akut. Sjukskrivit mig från jobbet över helgen. Skit!![]()
men stackare! vad har du gjort!Handen är gipsad, ska vara stilla, i högläge och jag är satt på stark antibiotika. Återbesök i morgon bitti och därefter beslutas om op eller inte. Minsta lilla försämring och jag ska åka in akut. Sjukskrivit mig från jobbet över helgen. Skit!![]()
@Snurrfian rådbråkar min hjärna ang skötseln av stomi,men vad jag kommer ihåg så tvättade man,lät lufttorka och så på med stomin,om det hade frätt så smörjde vi med något.......?? Hmmmmmm, kan inte någon av buke doktorerna rycka in här? Snälla![]()
Läs inlägget strax efter.men stackare! vad har du gjort!
Jag blev sömstucken i handflatan i går när hästen slet sig och nu har bakterierna fått fäste runt senan och exploderat under dagen. Så nu hoppas vi att det går tillbaka och inte blir värre under natten för då får jag åka in akut.
Men stackare!Jag blev sömstucken i handflatan i går när hästen slet sig och nu har bakterierna fått fäste runt senan och exploderat under dagen. Så nu hoppas vi att det går tillbaka och inte blir värre under natten för då får jag åka in akut.
Jag blev sömstucken i handflatan i går när hästen slet sig och nu har bakterierna fått fäste runt senan och exploderat under dagen. Så nu hoppas vi att det går tillbaka och inte blir värre under natten för då får jag åka in akut.
Bukepoolparty har du inplanerat vilket datum då?Bubbelpoolen är på plats, fylld med vatten och värmen är på. Vi konstaterade nöjt att plattorna vi la om förra helgen verkligen blev plana så vattennivån var spikrak! Imorgon blir det premiärdopp!