Har precis pratat med mamma men nu är det nog sovdags. Tror att jag ska kolla på Futurama tills jag somnar 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bukepoolparty har du inplanerat vilket datum då?![]()
Jag blev sömstucken i handflatan i går när hästen slet sig och nu har bakterierna fått fäste runt senan och exploderat under dagen. Så nu hoppas vi att det går tillbaka och inte blir värre under natten för då får jag åka in akut.
Du får göra som jag, köpa en hängmatta och flytta ut på sommaren.Jag ligger halvnaken på golvet. Jag är trött och skulle vilja sova men det är för varmt i sängen.
Du skulle tagit på dig nåt säckigt, en hemsk hatt på det och så en banjo, naturligtvis ostämd så hade du smält in perfekt.Men alltså på riktigt.. Nu har ngt gett ungjävlarna maracas!!? Och förskollärarna kompar på ostämda gitarrer. Orkar inte mer. Tur att det är sista dagen på länge
Jag vill med ha oväder i nattKollade på DMI, verkar vara rejält oväder med åska på väg in nu i natt.
Här med??Kollade på DMI, verkar vara rejält oväder med åska på väg in nu i natt.
Ser tyvärr ut som vi klarar oss ännu en gångJag vill med ha oväder i natt
TypisktSer tyvärr ut som vi klarar oss ännu en gång![]()
Men så söta och vovvenhttp://www.bukefalos.com/threads/honstraden-2017.1428274/page-9#post-18122643
Nu har jag lagt in bilder på de små i hönstråden
Nu är det sovdags.
Grattis på din dag!!Fyller år och äter sjukt sötsliskig choklad..!![]()
Haha, tack!Grattis på din dag!!
Fyller år och äter sjukt sötsliskig choklad..!![]()
Här med??![]()