Asko
Trådstartare
Någon variant skulle kunna ha choklad spritsad över
Just när man inte trodde att det kunde bli bättre!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon variant skulle kunna ha choklad spritsad över
Nästan synd att den tråden inte är nåladJodå, minns jag rätt så fick den pris som typ Mest minnesvärda tråd
Just när man inte trodde att det kunde bli bättre!
Kan man inhalera bröd?Måste vara danska wienerbrod då, allt annat är ju svårt att inhalera genom. Annars är det mäsr tobak som folk röker ...
Och där föll nivån igenJag har sett en smulpajsvariant med kokos i också. Jag älskar kokos
Jag hoppas det för nu ska jag roa mig med NL en stund.Då klarar du dig förhoppningsvis fint
Och bläskfiskenNästan synd att den tråden inte är nålad
@mandalaki har bidragit med otroligt mycket visdom, men det är den blåa micron som stannat kvar
Och där föll nivån igen
/inte ett fan av kokos
Och där föll nivån igen
/inte ett fan av kokos
Jag är en besvikelse
Jag är så besviken på dig.
Kokos är
Snart säger du väl att du inte gillar mint ocksåJag är en besvikelse
*öppnar munnen*Snart säger du väl att du inte gillar mint också
Bäst för dig det!*öppnar munnen*
.....
*trumvirvel*
....
jag älskar mentos
Jag lovar, vi ska inte marinera kött med kokosblandningMint - helt ok (speciellt om det är i form av NK-mint )
Kokos -
Bara socker, mjöl och smör - så enkelt som möjligt
Att ha i lite kanel i smuldegen är också en riktig höjdare mvh hon som alltid gör 3 gånger receptet för smulpajsdeg så jag kan äta upp en del utan att det blir för lite på pajernaFinns det inte någon variant med havregryn i också?
Just nu funderar jag på hur jag ska styla mig i min nya klänning. Som är beige. Svårt! Den är lite oversize så det är inget figurnära, jättesvårt ju! Och så är jag lite sur över den blå klänningen som jag ville köpa inte fanns kvar i min storlek. Typiskt!
Jag skulle välja färgstarka tillbehör, t.ex. ett par knallrosa eller turkosa skor. Gärna med handväska i liknande kulör.
Åh! Det hade jag inte en tanke på, men det är nog precis vad som skulle piffa upp allt. Tack!