R
Reykjavik
Känns som att detta inlägg borde få nobelprisetMan skulle kunna göra en smuldegspaj med smuldegsfyllning. Baka botten utan något i och sen lägga i en omgång smulpajsklet i pajskalet efteråt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känns som att detta inlägg borde få nobelprisetMan skulle kunna göra en smuldegspaj med smuldegsfyllning. Baka botten utan något i och sen lägga i en omgång smulpajsklet i pajskalet efteråt.
DÄR har ni er affärsidé!! DÄR!!
Nobelpris i gastronomi, det tycker jag att vi kan införa från och med nuKänns som att detta inlägg borde få nobelpriset
Utmärkt idé!Nobelpris i gastronomi, det tycker jag att vi kan införa från och med nu
Mmmm, kakdeg ...Jag brukar hävda att man inte ens behöver ugnsbaka degen innan man äter den
Jo, det borde funka. Och ett ca 30-45 minuter långt youtube-klipp bör ju inte dra såååå mycket batteri tycker jag.Ingen laddare att koppla in när du ska vila?
Skicka en bit!Jag blev faktiskt väldigt förtjust i idén själv. Kan försöka komma ihåg att prova i helgen när jag har fikadag
Känns som att detta inlägg borde få nobelpriset
Det liksom förstör sin godhet när det är varmt och stelnat, degen är definitivt godast alla dagar i veckanMmmm, kakdeg ...
DET är något som jag möjligen inte skulle kunna låta bli att äta
?
öh, är vi säkra på att alla överlevde buketräffen hos dig?
Eller så är det receptets enkelhet som får alla på fall?Idén om Nobelpris i gastronomi är väldigt bra. Dock är jag tveksam till om smuldeg med smuldeg vinner något pris. Det blir säkert något mycket piffigare med sjuhundra ingredienser
Äh, det blir såklart bukemaffian som tar hand om det priset precis som att det är Norge som tar hand om fredspriset helt solklart att du vinnerIdén om Nobelpris i gastronomi är väldigt bra. Dock är jag tveksam till om smuldeg med smuldeg vinner något pris. Det blir säkert något mycket piffigare med sjuhundra ingredienser
Eller... Eller så har du hackat dig in i allas telefoner och tagit över deras kontonJag är tämligen säker på det, alla har postat här efteråt
Jo, det borde funka. Och ett ca 30-45 minuter långt youtube-klipp bör ju inte dra såååå mycket batteri tycker jag.
Hur vet vi att du inte har bara tagit över det kontot och fortsätter att posta?Jag är tämligen säker på det, alla har postat här efteråt
Eller så är det receptets enkelhet som får alla på fall?
Two great minds..!Eller... Eller så har du hackat dig in i allas telefoner och tagit över deras konton
Äh, det blir såklart bukemaffian som tar hand om det priset precis som att det är Norge som tar hand om fredspriset helt solklart att du vinner
Bara socker, mjöl och smör - så enkelt som möjligtI alla sådana där kockprogram brukar det framhävas att det ska vara enkelt med rena smaker. Vi får lansera det så
Bara socker, mjöl och smör - så enkelt som möjligt