Asko
Trådstartare
Vi får starta en omröstningstråd! Så får bukemaffian röstaÄr prisutdelningen 10 december även för detta pris? Isf får jag vara nervös länge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi får starta en omröstningstråd! Så får bukemaffian röstaÄr prisutdelningen 10 december även för detta pris? Isf får jag vara nervös länge
Ja jusste, visste att jag glömde något vaniljsocker kanske också?Finns det inte någon variant med havregryn i också?
"Keep it simple!" har jag hört i flera matlagningsprogram. Och vad är mer simpelt än smuldeg med smuldeg?!Idén om Nobelpris i gastronomi är väldigt bra. Dock är jag tveksam till om smuldeg med smuldeg vinner något pris. Det blir säkert något mycket piffigare med sjuhundra ingredienser
Detta är ju varför det kommer bli succé. Går att göra massa versionerJa jusste, visste att jag glömde något vaniljsocker kanske också?
Jag tänkte precis detsammaJag börjar förstå varför vi är uppe i 28 trådar
Min dator hänger knappt medJag tänkte precis detsamma
Sex sidor uppe i ett kick!
Jag har alltid undrat varför mjöl och ägg (pasta) ska påstås vara så onyttigtDetta är ju varför det kommer bli succé. Går att göra massa versioner
Man kan sälja med topping och utan, i mjuk variant och lite krispigare.
Nästan hälsosamt också!
Vi får starta en omröstningstråd! Så får bukemaffian rösta
Jag börjar förstå varför vi är uppe i 28 trådar
Jag har alltid undrat varför mjöl och ägg (pasta) ska påstås vara så onyttigt
Värst var det när den sa åt mig "du måste vänta i 19 sekunder" jag hade faktiskt bråttom att få starta denna tråd då!Min dator hänger knappt med
Buke bah: "Du måste vänta i 5 sekunder" - pfft det är inte som att vi spammar en tråd eller så
Detta är ju varför det kommer bli succé. Går att göra massa versioner
Man kan sälja med topping och utan, i mjuk variant och lite krispigare.
Nästan hälsosamt också!
Ja det tror jag bestämt att någon professor har sagt!
Förstår inte alls varför den ska klaga på ossVärst var det när den sa åt mig "du måste vänta i 19 sekunder" jag hade faktiskt bråttom att få starta denna tråd då!
Har den blå mikron någonsin vunnit pris?I slutet av vissa år har vi haft sådana utmärkelser här på Buke. Kanske ska vi ta upp traditionen igen?
Jag röker mat också
Perfekt! Då kan vi nästan ha med "Vetenskapligt bevisat" på kartongenJa det tror jag bestämt att någon professor har sagt!
Har den blå mikron någonsin vunnit pris?
Men jaaaa, låter som en utmärkt idé!