Vad sysslar vi med egentligen? XXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja det tror jag bestämt att någon professor har sagt!

En god vän till mig som faktiskt är professor kan mycket väl vara den som har sagt det, jag måste kolla upp det.

Smulpaj med smulpaj helt fantastik idé som tidigare sagts, enkelt, gott och kan även varieras med en skvätt kokos ibland.

@cili det är inte så noga med modellens pose när charmen lyfter upp allt. Hon är ju så grymt fin.

@Asko Skönt om det går vägen med ekonomin :up:

@Trott Spännande med huset och med lite blåa inslag, passa så ni inte får "en viss" bukare emot er i budgivningen.
Ser fram mot uppdatering hur det går. :up:

Under Sveriges match ikväll räknar jag kallt med att tråden har kompledigt, okej alla??

Tyvärr tror jag inte ens på den idén själv men ett försök är ju alltid något :nailbiting:

Under Sveriges match ikväll räknar jag kallt med att tråden har kompledigt, okej alla??

Tyvärr tror jag inte ens på den idén själv men ett försök är ju alltid något :nailbiting:
Jag tycker att Islands match är betydligt intressantare.
Sverige bör åka ut, men det vore jättekul om Island får gå till åttondel.

Själv ska jag självklart ut och rida i kväll precis som alla vettiga kvällar.
en kväll utan ridning är en väldigt ovettig kväll.

En god vän till mig som faktiskt är professor kan mycket väl vara den som har sagt det, jag måste kolla upp det.

Smulpaj med smulpaj helt fantastik idé som tidigare sagts, enkelt, gott och kan även varieras med en skvätt kokos ibland.

@cili det är inte så noga med modellens pose när charmen lyfter upp allt. Hon är ju så grymt fin.

@Asko Skönt om det går vägen med ekonomin :up:

@Trott Spännande med huset och med lite blåa inslag, passa så ni inte får "en viss" bukare emot er i budgivningen.
Ser fram mot uppdatering hur det går. :up:
Haha vilken bukare skulle det vara? Jag hoppas ju ingen vill ha det så det ligger kvar åtminstone ett par tre månader så jag får ihop lite pengar iaf. :p

Jag har skummat igenom sista sidorna. Det känns som skum i huvudet också :crazy: är löjligt trött! Det är nästan så att jag ska slumra en stund innan mormor och A kommer från simskolan.

Dags att byta våning och stol! :)

Jag väntar på att kunna byta om, släppa ut håret (bildligt; efter hårklippningen för ett par veckor sedan har jag "fått" ha det utsläppt på jobbet) och åka hem och leka.
Inget är som väntans tider, säger man.
eller "den som väntar på något gott väntar aldrig för länge".
Fast jag kan ju tycka att väntan känns oändlig även om det bara handlar om tjugo minuter.

Jag väntar på att kunna byta om, släppa ut håret (bildligt; efter hårklippningen för ett par veckor sedan har jag "fått" ha det utsläppt på jobbet) och åka hem och leka.
Inget är som väntans tider, säger man.
eller "den som väntar på något gott väntar aldrig för länge".
Fast jag kan ju tycka att väntan känns oändlig även om det bara handlar om tjugo minuter.

"Den som väntar på något väntar alltid för länge" känns mer korrekt ;)

Försöker bekanta mig med min nya mobil men den är preeciis lite för lång för att kunna hantera den med en hand :cautious::rofl:

Jag försöker peppa mig till att gå ut och klippa gräset. Det är varmt, mulet, kvavt och sjukt mycket insekter ute.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka