Äh, vi har julgardiner kvar på jobbet![]()
Åh vad bra! Då får stjärnan hänga kvar ett tag till då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äh, vi har julgardiner kvar på jobbet![]()
Jag har kvar en adventsstjärna, men den är så vit och diskret att den kan tas för en... vårstjärna. Den får nog sitta uppe tills jag hittat en bra lampa istället.Nu får det bli vår. Jag har plockat ner adventsstjärnorna i köket idag..
Regn på snön är lovande.![]()
Jag har kvar en adventsstjärna, men den är så vit och diskret att den kan tas för en... vårstjärna. Den får nog sitta uppe tills jag hittat en bra lampa istället.
Nu har du fått det om bakfoten, för det första så ger han all sin uppmärksamhet till henne och ingen till mig trots att i hans värld ska vi vara "lika värda".Du kan inte skylla på honom, det är inte hans fel. Han ansvarar inte för dina känslor.
Du har bla ignorerat honom, vänt på huvudet och inte ens svarat på en enkel fråga som om du behöver hjälp?
Du kollar upp om han följer dig på FB, blir arg för att han inte gör det, reagerar på att den sk flörtiga kollegan gillar hans bilder, stör dig på att han hälsat på henne och inte dig och 1000 saker till.
Nu har du fått det om bakfoten, för det första så ger han all sin uppmärksamhet till henne och ingen till mig trots att i hans värld ska vi vara "lika värda".
Jag har inte kollat upp om han följer mig på FB, det var han som sa att han inte gör det.
Det är även han som gillar hennes bilder och inte tvärtom.
Men ja, det är väl mitt fel att han är en idiot när vi ändå är ingång antar jag och därför han behandlar mig som skräp. Såklart, tänkte inte på det, men så måste det vara. :/
Nu har du fått det om bakfoten, för det första så ger han all sin uppmärksamhet till henne och ingen till mig trots att i hans värld ska vi vara "lika värda".
Jag har inte kollat upp om han följer mig på FB, det var han som sa att han inte gör det.
Det är även han som gillar hennes bilder och inte tvärtom.
Men ja, det är väl mitt fel att han är en idiot när vi ändå är ingång antar jag och därför han behandlar mig som skräp. Såklart, tänkte inte på det, men så måste det vara. :/
Du skrev "Du kan inte skylla på honom, det är inte hans fel." vilket alltså betyder att det är mitt fel.Var har jag skrivit att det är ditt fel?? Var i min text har jag ens antytt det?
Bra idé! Det blir faktiskt mörkt ganska tidigt på kvällarna fortfarande. Då behövs vårstjärnor. Jag gillar min extra mycket för att den har en massa små hål i sig. Det blir så intressanta mönster på väggar och takMin är också vit
Vi kanske startar upp en ny trend nu! Vårstjärnor![]()
Du skrev "Du kan inte skylla på honom, det är inte hans fel." vilket alltså betyder att det är mitt fel.
Är det bara jag som byter mellan julbelysning och andra fönsterlampor som står resten av året?
I alla andra fönster gör jag det, som sig bör på tjugondag Knut. Men inte vårstjärnan.Är det bara jag som byter mellan julbelysning och andra fönsterlampor som står resten av året?
Är det bara jag som byter mellan julbelysning och andra fönsterlampor som står resten av året?
Jag har t o m två ställen där jag bara byter själva skärmen mot stjärna när det är tid för julbelysning.
Nej då, här är en till...Är det bara jag som byter mellan julbelysning och andra fönsterlampor som står resten av året?
Så gör jag med, väldigt smidigt!
Vårstjärna då?Nej då, här är en till...
Byter även hängande julbelysning till andra hängande fönsterlampor...![]()