Vad sysslar vi med? Del LVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollat på tårtbagarna, nu blir det Bagges hundar :) Känner mig dock frysen och trött :down: Ska koka lite te också tror jag.

Det blir ingen liten svanslös hårboll. Han tålde tydligen inte att gå över på riktig mat så de tog bort honom :(

Istället blir det en korthårig röd liten med svans :)

Har varit och handlat lite till Leo och katten det slutade på 300 och skulle bara köpa ett koppel och vi handlade på en lågprisbutik .
Katten har kommit på att om han har halsband lika som hunden kan han åxo gå ut .Förut blev han helt hysterisk när vi skulle sätta på honom halsband men nu sitter han helt lugn och väntar på att det kommer på och han får gå ut .

Känns som att jag får ringa försäkringen och tandläkaren på måndag:banghead: :turd::meh:
Men i morgon är det övning igen med FRG för att förnya eftersöksutbildningen .Blir intressant att ränna i skogen när ryggen har pajat :wtf:igen men vi blir rätt många så jag kan säkert få bärhjälp och det inte skulle fungera

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 502
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 178
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: Mineur
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 904

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka