Imorgon lördag 20/5 19:15 Sverige-Finland TV4 eller C more.När spelar Sverige VM hockey nästa gång??

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Imorgon lördag 20/5 19:15 Sverige-Finland TV4 eller C more.När spelar Sverige VM hockey nästa gång??
Går det lika bra för er som för oss?På väg till Göteborg!
Nej tyvärr inte. Har ett litet hemapotek som sträcker sig till mina paracetamol-tabletter, resorb, dimod, propavan, nässpray och plåster typRåkar du ha Paraflex hemma? Det är en receptbelagd tablett som är muskelavslappnande o bra att ta till natten vid ex ryggskott o diskbråck. OBS ta ej dagtid eftersom smärtan är till för att man inte överanstränger sig. Själv använder jag den mot stresshuvudvärk.
Vi åker bil så inga förseningar härGår det lika bra för er som för oss?
Står i Laxå försenat som attans
För att ett godståg spårat ur skulle jag gissa på med gasol som är orsaken.Går det lika bra för er som för oss?
Tittar sorgset på mitt halvdöda kattgräs som nu är gult. Hade ingen aning om att jag måste vattna så ofta (betydligt mer än 1 gång per vecka). Hur ljust måste havre stå inomhus?
Jag brukar låta det stå ganska soligt nät det är väder för det, i värsta fall åker det ut på balkongen och får en "rehabstund" med sol, vattna lite men ofta kör jag på.Tittar sorgset på mitt halvdöda kattgräs som nu är gult. Hade ingen aning om att jag måste vattna så ofta (betydligt mer än 1 gång per vecka). Hur ljust måste havre stå inomhus?
Och jag gjorde av med mina för dom funkade inte.Råkar du ha Paraflex hemma? Det är en receptbelagd tablett som är muskelavslappnande o bra att ta till natten vid ex ryggskott o diskbråck. OBS ta ej dagtid eftersom smärtan är till för att man inte överanstränger sig. Själv använder jag den mot stresshuvudvärk.
Det har stått länge i Töreboda,folk sitter i gräset o väntar.Går det lika bra för er som för oss?
Det var de två tågen med fordonsfel som stoppade ossFör att ett godståg spårat ur skulle jag gissa på med gasol som är orsaken.
Kort info:
Det är ett tåg med gasol som har spårat ur. Det är totalstopp just nu. Det har spårat ur vid Västra stambanan. Det påverkar tåg mellan Skövde, Göteborg och Stockholm, berättade Monica Bengtson, pressinformatör vid Trafikverket, kort efter larmet om urspårningen.
Hela artikeln finns här om man vill läsa mera: http://www.gp.se/nyheter/göteborg/godståg-har-spårat-ur-i-göteborg-1.4292894
Verkar som trafiken ska gå nu enligt artikeln.
Hoppas det ordnar sig så snart det går så ni kommer framåt
Och detta på en fredag med: Två olika tåg på sträckan mellan Skövde och Falköping på västra stambanan har drabbats av fordonsfel
http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article24869815.ab
Nu har vi passerat Töreboda så det rör sig iafDet har stått länge i Töreboda,folk sitter i gräset o väntar.
Alltså älgar är ju inte så särskilt söta tycker jag. Men denna var nog ett undantag