Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det kom en hund fram och satte nosen rakt mot mina hundbettsärr. Men den var snäll och glad, med en väldigt pratglad ägareAkta hundar![]()
Tittar sorgset på mitt halvdöda kattgräs som nu är gult. Hade ingen aning om att jag måste vattna så ofta (betydligt mer än 1 gång per vecka). Hur ljust måste havre stå inomhus?
70-talet vill ha tillbaka sin matÄtit middag - Burkskinka, mimosa-sallad, kokt potatis, grönsallad, blue cheese-dressing, fetaost.Vattenmelon som efterrätt
![]()
Otacksamma djur25 grader ute, 28 inne. Fy för säger jag bara. Några dagar till, sen sjunker det till lite mer humana temperaturer. Hästen fick sitt vårbad idag, mycket uppskattat! Ffa efteråt när han fick rulla sig![]()
Otacksamma djur![]()
Vi använder alltid riskokare och den sköter sig själv så man slipper tänka på tiden .Äsch, satte på ris och glömde att kolla tiden. Så nu vet jag inte när den är färdig.
Har han obducerats? Tänker på ev inre missbildningar.Det blir ingen liten svanslös hårboll. Han tålde tydligen inte att gå över på riktig mat så de tog bort honom
Istället blir det en korthårig röd liten med svans![]()