Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle vara kul och filma funktionen och operationen. Vad har ni?
Funderar på att säga upp min mage och anställa någon mage som funkar![]()
Kul!Jag vet inte riktigt vad ställverken heter men det är två olika sorters uteställverk och så det stora inne i Värnamo. Och ett gäng olika lite modernare. Full koll har jag![]()
Marodörodjur (fotade igår kväll):
![]()
Det skjuts för lite, de tycker mina tulpaner och rosor är jättegoda...![]()
Tackar!Syster hälsar att ställverket i Torup är från 1929.
Det har jag funderat på många gånger (#hatacrohns) men de jävlarna tar inte den befintliga i inbyte...![]()
Det finns en billigare variant av Emla, den heter Tapin. Kanske kan du få den på recept så du inte blir ruinerad.Ätit grillat till middag. Nu har jag smetat in emlakräm på magen och täckt med ett plåster. Kommer kosta lite att använda men hjälper det mot smärtan av fragminsprutan så är det värt det.
Marodörodjur (fotade igår kväll):
![]()
Det skjuts för lite, de tycker mina tulpaner och rosor är jättegoda...![]()
Skicka ut särbon och kissa på blommorna. Fd svärfar gjorde så och rådjuren gav fan i tulpanerna då.
Har för mig min mamma strödde ut hjorthornsalt i rabatterna för att slippa rådjuren
Synd min gammelkatt inte är i livet, hon jagade rådjurJust nu känner jag mig lite sur och brutal så skjuta känns som bästa lösningen
Men jag får väl försöka med några lite mer lagliga metoderJag funderar på att skaffa lite spårblod också och ha ut. Det håller ju inte så länge men det är ju något iaf.
Synd min gammelkatt inte är i livet, hon jagade rådjur
Du hade kunnat få låna henne