Jag hoppas att du inte tar illa upp, jag säger det i all välmening!Tack,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas att du inte tar illa upp, jag säger det i all välmening!Tack,
Min hjärna är en mening ett objekt.Jag hoppas att du inte tar illa upp, jag säger det i all välmening!Tycker att det är en enkel och bra regel att hålla vid
![]()
Ett tips på vägen som även jag som inte är dyslektiker har användning för ibland: En sak - ett ord![]()
Det var det enda vettiga min mattelärare på LOG-utbildningen sa.Vilken bra grej!![]()
Det var det enda vettiga min mattelärare på LOG-utbildningen sa.En del av mig är asputt på att det var just hon som sa det
![]()
Haft slagsmål med mig själv i natt. Varför ska jag plötsligt sova på mage?!det är ju inte ens bekvämt
Sen satte katten igång 06.00![]()
för att sen krypa upp väldigt nöjd i sängen och säga att vi kan väl sova ett tag till
Hela kroppen gör ont och jag tror min inflammation är tillbaka i musklerna kring bäckenet och ryggen igen
Intar kaffe och hoppas på att vakna ut denna hemska start på dagen![]()
Lider med dig @Tranan! Har uppkörning och teoriprov på nya fordonet idag, så jag sitter och panikpluggar hjälpmaskiner och apparatskåpsplacering och motorskydd nu![]()
Beklagar sorgenNu är min älskade lilla vän begravd.
Hemma med utsikt över hagarna. Tårarna bara rinner och jag får ingen luft.
Jag var inte med när de lät henne vandra vidare. Jag var med vid narkosen. Nästan 14 år fick vi tillsamnans.
Vet inte hur jag ska orka . Jag var inte redo att släppa taget om henne så fort. Lilla älskade vän.
Varför är jag ens lärare?!![]()
UNGAR!
Nu är min älskade lilla vän begravd.
Hemma med utsikt över hagarna. Tårarna bara rinner och jag får ingen luft.
Jag var inte med när de lät henne vandra vidare. Jag var med vid narkosen. Nästan 14 år fick vi tillsamnans.
Vet inte hur jag ska orka . Jag var inte redo att släppa taget om henne så fort. Lilla älskade vän.
Sitter och kollar på sommarkläder till barnen, främst den stora. Shit vad svårt att låta bli att klicka hem typ alltNånstans från djupet av min väska hör jag dock klagosång varje gång jag lägger något i kundvagnen...
![]()