Vad sysslar vi med? Del LVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha jag tycker att det låter rimligt :angel:
Jag brukar åka till Paris typ 2-3 ggr per år :p Har ni bokat hotell än? Annars rekommenderar jag Hotel de Nice i Marais. Superdekadent och alldeles underbart. Total kitsch! :D Men härligt och nära till allt! Ni vill bo i Marais! Löööv it!

Hästar gör det svårt att resa hur mycket som helst :( Hittade en kryssning, typ fyra månader lång, och funderade på att sälja hästarna och slå två flugor i en smäll :p

Gråtit en skvätt i sambons famn då hormonerna är i oordning och fragminsprutan bränner som eld :(
Imorgon blir det en tur till apoteket och köpa emlasalva, xylocainsalvan hjälper inte det minsta. Tur jag sjukskrev mig imorgon med, inte i skick psykiskt att jobba riktigt än. Siktar på fredag.

Israel eller något annat land?
Min pappa ska tydligen gå i pension i vinter och jag tycker att han och mamma för att fira detta kan köpa ett hus i något lämpligt land. Jag är ganska flexibel men gärna Mexiko :D

Ska till Israel i oktober. Tänkte mig nog därefter nånstans i Karibien. Funderar på att köpa en lägenhet på Kuba, nu när Fidel är ute ur leken ;)

Tel Aviv hade btw 36 grader i skuggan idag! ;)

Försöker titta på Fargo... Fattar inte poängen. O_o

Jag gillade filmen (om än det var länge sen jag såg den), men har snart plågat mig igenom första avsnittet av serien och jag tror inte det blir fler. Skulle inte den vara bra? :confused:

Nu är min älskade lilla vän begravd.

Hemma med utsikt över hagarna. Tårarna bara rinner och jag får ingen luft.

Jag var inte med när de lät henne vandra vidare. Jag var med vid narkosen. Nästan 14 år fick vi tillsamnans.

Vet inte hur jag ska orka . Jag var inte redo att släppa taget om henne så fort. Lilla älskade vän.

:heart :heart :heart

Försöker titta på Fargo... Fattar inte poängen. O_o

Jag gillade filmen (om än det var länge sen jag såg den), men har snart plågat mig igenom första avsnittet av serien och jag tror inte det blir fler. Skulle inte den vara bra? :confused:

Särbon tycker om den serien. Jag såg ett avsnitt och sågade den på engång

Vet inte riktigt vad grannskapet anser om att vi nu drar igång ett italienskt opera medley :angel: :cautious: men jag hoppas att de njuter ;) :rofl:

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon jobb inklusive utvecklingssamtal. Dock har jag lagt in om komp så jag går hem vid lunch :D
Därefter ska jag till stallet och sen ska dottern springa Kalvinknatet. Efter loppet ska vi handla mat och sen slappa i soffan :)

Måste komma i säng, äppeltoscakakan jag bakade idag blev himmelsk med en klick lättvispad grädde till :d Farligt god och ack så lätt att frossa i sig för mycket. :angel: Får skynda mig att frysa in imorgon annars är den uppäten inom kort.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 509
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 185
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: Mineur
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 910

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka