Snurrfian
Moderator
Just nu skulle jag bara vilja lägga mig i sängen och sova, men icke, jag ska snart åka med sonen till hans skola eftersom de har mingelkväll med den blivande klassen. De har varit två klasser men till hösten blir de fem klasser och de två klasser som finns idag splittras på alla fem klasser för att skapa bra grupper till hösten. Sen ska jag försöka fixa någon mat också... Jag misstänker att det får lov att bli spicyhot och ta med hem
Maken är sjukt gnällig och jag blir frustrerad på att han hellre lyssnar på andra som inte har fått information från läkarna om hur han ska ta sina mediciner än på mig som har koll på läget, och sen gnäller över att han har ont. Det finns liksom en anledning till att man ska äta långtidsverkande på relativt fasta tider i början.
Sen måste han börja äta men vill inte ha något, så han är nog gnällig av lågt blodsocker också.
Maken är sjukt gnällig och jag blir frustrerad på att han hellre lyssnar på andra som inte har fått information från läkarna om hur han ska ta sina mediciner än på mig som har koll på läget, och sen gnäller över att han har ont. Det finns liksom en anledning till att man ska äta långtidsverkande på relativt fasta tider i början.