Vad sysslar vi med? Del LVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Just nu skulle jag bara vilja lägga mig i sängen och sova, men icke, jag ska snart åka med sonen till hans skola eftersom de har mingelkväll med den blivande klassen. De har varit två klasser men till hösten blir de fem klasser och de två klasser som finns idag splittras på alla fem klasser för att skapa bra grupper till hösten. Sen ska jag försöka fixa någon mat också... Jag misstänker att det får lov att bli spicyhot och ta med hem :angel:
Maken är sjukt gnällig och jag blir frustrerad på att han hellre lyssnar på andra som inte har fått information från läkarna om hur han ska ta sina mediciner än på mig som har koll på läget, och sen gnäller över att han har ont. Det finns liksom en anledning till att man ska äta långtidsverkande på relativt fasta tider i början. :banghead::banghead: Sen måste han börja äta men vill inte ha något, så han är nog gnällig av lågt blodsocker också.

Barnet sover i sjalen på mig, jag kommer ha grymt ont i kroppen när jag kan resa mig sen. Vill ju inte väcka när han sover så bra...

Mår illa. :meh: Kan mozzarella ost bli dålig? Åt en mozzarella och tomatsallad till lunch och nu går det inte så bra i båda ändarna. :yuck:

Vad är Dimor? Medicin? Kan tilläggas att just nu går jag inte någonstans jag inte har tillgång till toalett inom tio meters radie.

Stackare! Ja Dimor är svinbra vid tillfälligt maghaveri! :up: Min sambo får ibland knas med magen så vi har alltid det hemma. Jag har använt det nån gång, funkar fantastiskt bra! Du har ingen som du kan buda till närmsta apotek?

Stackare! Ja Dimor är svinbra vid tillfälligt maghaveri! :up: Min sambo får ibland knas med magen så vi har alltid det hemma. Jag har använt det nån gång, funkar fantastiskt bra! Du har ingen som du kan buda till närmsta apotek?

Tyvärr inte! Idiotiska är att det finns ett apotek bokstavligen 75 m från mig, men nja, just nu går jag inte utanför dörren. Att svälta ut den brukar fungera bäst!

Stort grattis på din dag @Niyama! :banana: :heart

821dfcf57a32fde476f4d0adc4099041.jpg

Klockan är 1.20, men jag har producerat några multi grapher som är helt fantastiska om jag får säga det själv. Oavsett vad min co handledare tycker i morgon :p

Nu håller jag för att han låter mig använda den här artikeln i min avhandling för annars har jag inte tid att arbeta med den :( och den är förhoppningsvis rätt snabb att skriva upp om han inte vill ha några fler special resultat.

Dags för promenad hemåt! I morgon intervjuar vi en kandidat elev som förhoppningsvis kan göra sin avhandling på ett av mina projekt :up:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 517
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: Mineur
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 916

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka