Vad sysslar vi med? Del LVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bah, satt och längtade hem för att få kramas lite och bli sams på riktigt med A sen morgonens drabbning, och så blir jag ombedd att jobba över... Bra pengar ja, så jag stannar, men jag saknar min lilla tjej... :heart

Idag ska jag ta det väldigt lugnt,ryggen är ok men jag är skiträdd för att bära så mycket som ett mjölkpaket.
Vädret inbjuder inte till några uteövningar,grått,blåsigt o kallt +9 grader.

Alltså den här jävla veckan...

Idag har vi bokat tid för vår shettis, vår lilla sällskapsponny att få vandra vidare. Imorgon kommer hon att få göra detta. Det är ledsamt men inte i närheten som med min lilla hund i tisdags. Mumin (shettisen) har ont och kommit i det läget att det inte finns något att göra. Nu går hon på smärtstillande och får ta det försiktigt. Beslutet känns rätt, tungt men rätt.

Jävla skitvecka rent ut sagt. Stannade hemma idag också. Tack vare underbara chefer kan jag vara hemma utan dåligt samvete

Beklagar :heart Skönt med bra chefer! :up:

Tråkväder här också, dryga 10 plus och skurar så det är inte precis inbjudande att gå ut. Tittar på film med dottern är ungefär vad jag orkar med.
Ska ringa banken sen för att höra var jag kan lämna in mina mynt. Det är typ ingen affär som ens vill ta i dem med tång nu.

Idag har jag varit trött och seg. Sov skit inatt pga värk. Blev helslut och redo att sova i morse. Men hade utsläpp och fick gå upp. Sen kunde jag inte somna om. Har jobbat lite. Men mest bara legat i sängen med hunden som mössa.
Tror det är dum idé att rida idag. Tar nog pålle för hand istället. Vill inte bli irriterad av att det gör ont om hästen skvätter till.

Gått lös med släggan på uteplatsen :D
Bäst att visa sin galna sida först för grannarna :laugh:
Hursomhelst det börjar bli fint nu :up: Ska gräva ur lite ur gräsmattan för mina pallkragar så dom ligger plant och sen är det tax att börja plantera lite :)

Överlevde förresten tandläkarbesöket :up:

Skräpdag :(
Har bett sambon följa med mig till träningen på klubben ikväll, med mitt mående är det risk jag stryper labben om han bara flamsar, samtidigt behöver vi träna då vi har tävling om dryga veckan. Och jag vet ju att det gör att jag mår bättre.

På hemvägen från kursen. Helt slut i både kropp och själ. Inte van vid en helgdag. Ska vila ett tag när jag kommer hem

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen! 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
60 517
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
341
· Visningar
10 195
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb Om ni sökt ett jobb där ingen sista ansökningsdag angavs, hur länge skulle ni vänta innan ni kontaktade stället för en uppföljning? Jag...
Svar
3
· Visningar
312
Senast: Mineur
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 916

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Shettistråden del II
  • 07:or del 23
  • Stora shoppingtråden III
Tillbaka