Hur lång tid dröjer det innan den här tråden är full förresten? Nån timme eller två?
Och vilken del är vi på egentligen? 30?
Nummer 30/XXX borde vara nästa och det borde bli före lunch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur lång tid dröjer det innan den här tråden är full förresten? Nån timme eller två?
Och vilken del är vi på egentligen? 30?
Det låter barnförbjudet med del XXXNummer 30/XXX borde vara nästa och det borde bli före lunch![]()
Det låter barnförbjudet med del XXX![]()
Jag tror att vi i tråden kan hålla oss på mattanDet låter barnförbjudet med del XXX![]()
Jag är rent allmänt barnförbjuden(Åtminstone den konversation jag och T har just nu
)
@Asko försökte faktiskt!Ja, och nästa vända MÅSTE tråden ha latinskt nummer!
![]()
Att skicka något opassande meddelanden när någon råkar ha möte är underhållande... har jag hört![]()
Känslan av att trampa på en död näbbmus när man ska på toa...
... jag har denMissia är skyldig givetvis
![]()
Duktig Missia![]()
Det hade varit värre att trampa på en levande!Känslan av att trampa på en död näbbmus när man ska på toa...
... jag har denMissia är skyldig givetvis
![]()
Alltså, det är rätt besvärligt när en nyanställd börjar gnälla om vilka arbetsuppgifter denne kan tänka sig att utföra. Newsflash, här förväntas vi kunna mer eller mindre alla uppgifter![]()
Det hade varit värre att trampa på en levande!![]()
Hade en katt förut som släppte en levande ekorre i köket en gång.Jo, det är ju det då. Det är fåglarna de (dvs Missia) brukar ta in levande![]()
Bra jobbat!!Börjar se resultat av min träning.Vågen visar i stort sett +/- 0. Men när hagen drog på mig arbetskläderna idag så sitter byxorna bättre än de brukar. Just dom här jag har idag brukar annars sitta lite trångt över låren.
Plockade fram måttbandet i helgen och tog en massa mått, får göra om det på lördag och se om det är någon skillnad.
Målet, långt därframme i fjärran, är i alla fall 31 kilo minus på vågen. Har tagit 0,5.