Borde dock inte bli långlivad iaf![]()
Hoppas kan man ju alltid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Borde dock inte bli långlivad iaf![]()
Bra jobbat!!
Börjar se resultat av min träning.Vågen visar i stort sett +/- 0. Men när hagen drog på mig arbetskläderna idag så sitter byxorna bättre än de brukar. Just dom här jag har idag brukar annars sitta lite trångt över låren.
Plockade fram måttbandet i helgen och tog en massa mått, får göra om det på lördag och se om det är någon skillnad.
Målet, långt därframme i fjärran, är i alla fall 31 kilo minus på vågen. Har tagit 0,5.
@LadyCovergirl: Jag fattar inte det där med att gnälla det första man gör. Jag har jobbat i butik vilket är enligt min mening något av det aptråkigaste man kan göra. Dock förväntade jag mig inte att det skulle vara så jäkla kul, dvs man gick och gjorde sina timmar och sedan var det bra. Man engagerade sig inte mer än nödvändigt (givetvis såg jag till att göra ett bra jobb). Någonstans måste man ju ha en uppfattning om vad jobbet innebär när man börjar med det.
Råkade klämma ena katten i luckan till städskåpetSom tur är hade jag ingen större kraft eller hastighet, men hon blev jätterädd
Jag har nu försökt muntra upp henne med stinkande kattgodis (vilka i hennes näsa verkar lukta himmelskt)
Verkligen!Katter har ibland märkliga doft- och smakpreferenser![]()
Min kisse gav mig en ekorrsvans i sängen en gång. Paniken när man vaknar och känner något litet och ludet mot benet...Hade en katt förut som släppte en levande ekorre i köket en gång.Han tog mycket ekorre, men det var tack och lov bara en gång han tog in den levande.
Verkligen!
Just nu tigger hon dock brännvinsost, så något har vi gemensamt!![]()
Verkligen! En ljus macka med ost på. LCHF eller lågfettskalori känns inte som något för migBrännvinsost låter inte felÖverhuvudtaget är ost väldigt smaskigt
![]()
Verkligen! En ljus macka med ost på. LCHF eller lågfettskalori känns inte som något för mig![]()
Ibland äter jag pålägg utan brödJag äter bröd enbart för att få pålägget![]()
Jag med!Jag äter bröd enbart för att få pålägget![]()
Brukar anses vara ett sundhetsteckenIbland äter jag pålägg utan bröd![]()
Ibland äter jag pålägg utan bröd![]()