Ja, de är lika. Men jag skulle heller inte vilja bo i dem, av samma skäl. Gillar dock att ha dem i miljön.Såna hus finns även i Kungsladugård. Jag gillar sådana gator jättemycket. (Men jag vill inte bli ansvarig ägare till ett skevt trähus.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, de är lika. Men jag skulle heller inte vilja bo i dem, av samma skäl. Gillar dock att ha dem i miljön.Såna hus finns även i Kungsladugård. Jag gillar sådana gator jättemycket. (Men jag vill inte bli ansvarig ägare till ett skevt trähus.)
Annan adress som jag inte hade tackat nej till: Carlandersplatsen.
Ja, där har jag haft goda vänner. Klart fint!Jag bodde tidigare på Gyllenkrooksgatan, alldeles intill parken vid sjukhuset - jättemysigt område.
Ska du flytta hitåt och vill ha nära till hästen kanske du kan tänka dig någon av kranskommunerna? Kungälv, Kungsbacka, Lerum osv.Vad många intressanta svar..
En följdfråga. Rider ni? Isf var? Eller har ni häst inhyrd eller eget stall. Vilket håll är finast hästmiljö?
Precis dem! Stalkade dem på mina kvällspromenader när vi bodde i Linne.
Jag tycker att söderut från Gbg sett har bäst stall. Både vad gäller hagar, servicenivåer osv. Billdal, Lindome, Kungsbacka eller Onsala tex. De två senare dock inte 031-området. Jag har valt att bo nära hästar och hav, men tvingas därför pendla till jobb. Balansgång det där.Vad många intressanta svar..
En följdfråga. Rider ni? Isf var? Eller har ni häst inhyrd eller eget stall. Vilket håll är finast hästmiljö?
Som att bo i ett enda stort evenemang.
Jag tänker att du är en sådan person (på ett bra sätt) som skulle gilla gamla masthugget! Det är väldigt bohemiskt (tycker jag) lite slitigt, inte så sönderrenoverat på de allra flesta ställena och väldigt fintMen om jag inte skulle haft häst skulle jag kunna tänka mig att bo i kring Masthuggstorget, bra läge och lagom ruffigt. Drömmer dock ofta om de där ihopsatta trähusen som visades tidigare i tråden, när jag åker förbi där med spårvagnen så försöker jag alltid komma fram till i vilket av dom jag skulle vilja bo.
Slumpvis valt ställe i Majorna vore också helt okej.
Men annars är drömmen att bo i Lindome.
Ja, där skulle jag kunna trivas. Hänger där emellanåt.Jag tänker att du är en sådan person (på ett bra sätt) som skulle gilla gamla masthugget! Det är väldigt bohemiskt (tycker jag) lite slitigt, inte så sönderrenoverat på de allra flesta ställena och väldigt fint
Och så blir jag såklart nyfiken på vart någon vill bo i Lindome (jag kan typ komma på två ställen som känns beboeligt och som fortfarande är en del av Lindome )
Det är ungefär så jag tänker också, alltså att utanför centrum är mer bo-bart Fast inte hela vägen bort till Hällesåker, då börjar det bli för mycket EPA-traktorerÄr nog mer utanför centrum i Lindome jag skulle vilja bo, hitta någon stuga någonstans.
Ja, och gamla volvos som är ute och sladdar utefter grusvägarna. Men ja, jag är från en norrländsk småstad, jag är van.Det är ungefär så jag tänker också, alltså att utanför centrum är mer bo-bart Fast inte hela vägen bort till Hällesåker, då börjar det bli för mycket EPA-traktorer
Då kan du ju utan problem flytta upp till Ranered! Där uppe är det så fint! Men backen dit upp på vintern är mer än många kan hantera - men det borde ju inte vara något problem för dig tänker jag om du är van vid NorrlandJa, och gamla volvos som är ute och sladdar utefter grusvägarna. Men ja, jag är från en norrländsk småstad, jag är van.
Tror jag varit där och köpt hö någon gång eller något sånt, där kan jag iaf tänka mig att bo.Då kan du ju utan problem flytta upp till Ranered! Där uppe är det så fint! Men backen dit upp på vintern är mer än många kan hantera - men det borde ju inte vara något problem för dig tänker jag om du är van vid Norrland
Uppe vid Ranchen/Mölndals ridklubb är det jag tänker! Finns massa fina ridvägar, bra badsjö och orimligt brant backe dåTror jag varit där och köpt hö någon gång eller något sånt, där kan jag iaf tänka mig att bo.