Vad skulle du vilja bo i Göteborg?

Annan adress som jag inte hade tackat nej till: Carlandersplatsen.

DSC03990.JPG

Aha, Carl Grimbergsgatan. Visst är det den som börjar i Vasastan? Har inte varit där på hundra åren. Men husen är ju jättefina.
Nja, inte hela vägen till Vasa? Men parallellt med Husargatan mellan Konstepedemin och korsningen innan handels typ :) Så nästan Vasa men ändå inte antar jag?

Vad många intressanta svar..
En följdfråga. Rider ni? Isf var? Eller har ni häst inhyrd eller eget stall. Vilket håll är finast hästmiljö?

Vad många intressanta svar..
En följdfråga. Rider ni? Isf var? Eller har ni häst inhyrd eller eget stall. Vilket håll är finast hästmiljö?
Det är rätt bra att ha häst åt alla håll ut från stan, tycker jag. Ju närmare centrum, desto dyrare, och ju närmare centrum, desto mindre troligt att stallet har vettiga hagar. Jag väljer utifrån hur min logistik i sin helhet ser ut, plus stora hagar. Min häst ska inte stå i en liten grusruta.

Liknande trådar

Tjatter LF Uppsala har haft en tävling där lågstadie elever har fått skicka in teckningar där den vinnande teckningen blir en reflex. Nu är...
Svar
12
· Visningar
862
Senast: Barbabelle
·
Tjatter I dagsläget bor vi i ett mindre samhälle, tråkigt klimat (både kallt och osocialt) med väldigt dåligt utbud av det mesta. Vi vill...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
6 301
Senast: Otherside
·
Mat Jag ska till Göteborg om några veckor på ett evenemang och jag och sällskapet vill äta sushi innan. Det måste finnas en del göteborgare...
Svar
2
· Visningar
215
Senast: Lingon
·
Hemmet Nån som vet hur man lättast får bort de utan och riva väggen, Ska eventuellt flytta till ett hus till våren, där myror byggt bo i hela...
Svar
19
· Visningar
693

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Göra i Danmark
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Barmarksdrag/canicross