Vad ska man ha på skylten.

Springsteen

Trådstartare
Jo jag har precis varit och provat ut en childeric :d åt ponnyn, men har fått lite tid på mig att bestämma
vad jag skulle vilja ha för text på mässingbrickan som ska sitta på bakvalet, jag har ingen aning om vad man kan ha så jag klurar lite, haha.

Men jag tänkte höra vad ni skulle haft för text på era sadlar om ni fått välja vilken text som helst? :d

Sv: Vad ska man ha på skylten.

Stella heter hon! men jag frågade också vad du skulle vilja ha för text på Din sadel :p

Antingen mitt namn, X. XXXXXXXX typ.
Eller "Min Sadel" :D

Sadelutprovarens sadel (som var fyra år) hette *****'s Nya Sadel :D

Funderar på att ha Stella eller
Stupid is as Stupid Does :p

Skulle vilja ha mitt namn fast med ditt förslag så behöver man ju inte byta om man skulle köpa sadeln beg. av dig :p

Åh, det här funderar jag också på.
Tror jag skriver A. H*L***N
Vill inte ha hästens namn, sadeln kommer jag aldrig sälja men jag vet ju inte hur jag kommer göra med hästen:p
"Min sadel"
Eller någon rolig text... frågan är vilken??

du ska väl snart gå över till stor häst eller hur? kommer du ha kvar sadeln då?
jag skulle ta mina initialer, eller första bokstaven i förnamnet och hela efternamnet. Bra med tanke på stöld också.

annars hästens namn, inga konstigheter...

Jag skrev ponnyns namn på min childeric sadel, eftersom den är utprovad till honom så får han ha kvar sadeln sen när lillsyrran tar över honom :rofl: dock är de ju bättre att skriva sitt eget namn om man vet att man ska byta häst snart.
skulle man sälja sadeln är skyltarna jättelätta att ta bort så man behöver inte tänka på de.

hade haft "ride with style" :D nej jag vet faktist inte, känns fel med hästens eller ditt namn eftersom du någongång kanske ska sälja sadeln igen

Hästens namn om idén är att den följer hästen sen.
Ditt namn om du tänkte använda sadeln till nån annan häst.
Visst kan det stå något roligt (kommer inte på något nu) men risken är att man sen tröttnar på det.
"Rör inte min sadel" kanske

Nu blev det ponnyns namn endå! Dock är ju Stella latin för Stjärna så jag tycker att det duger endå :D

Pappa hade som förslag: Pappa Betalar :banana:

Din pappas förslag är ju bra :D

Jag hade dock haft "Farmor betalar" på min :p

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 505
Senast: Sassy
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 335
Kropp & Själ Jag har haft besvär med riklig mens, pms, mellanblödningar och mensvärk i några år nu. Tidigare hade jag noll besvär. Jag har bokat in...
Svar
17
· Visningar
569
Senast: FrDrake
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 313
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård