Vad ska jag tänka på evt köp?

P

Packe_alicia

Ni kloka bukefalister! Ska köpa los en häst vad har ni för råd?

Vad ska jag tänka på det är så lätt att, bara ånga på.

Kom med tips och råd!:)

Sv: Vad ska jag tänka på evt köp?

ingen som har några bra tips

Det finns många trådar om ämnet, prova sökfunktionen. Många av oss orkar inte upprepa oss i varje ny tråd.

Nu söker inte jag vad andra fått för svar utan vill ha egna råd!!!!!!!!

Fast det kanske är förbjudet, ska inte nyttja er expertis i fortsättningen, om det är så jobbigt............................

Samma gäller ju för alla som ska köpa häst. Vad man ska tänka på. Du har ju inte givit några speciella omständigheter i just ditt fall, så det blir ju bara allmänna tips ändå.

Det som irritera mig mest är den överlägsna tonen i ditt meddelande.

Iställe för att snäsa kan man då länka till en aktuell tråd.

Sånt skapar större trevande!!!!!!!!!!!!!!!

Bara ett tips på vägen

Det finns en UPPSJÖ trådar om just hästköp, både i vardande och misslyckade dylika.

Mitt svar är inte snäsigt, det är tråkigt om det uppfattas så.

Det är svårt för mig att söka ut trådar som intresserar dig, sökfunktionen fungerar lika för oss bägge. Eftersom du inte fått några svar kan det vara en god idé att använda sökfunktionen och fortsätta på befintliga trådar.

Tack för tipset.

Har fått mina svar på helt annat ställe men tack ändå

Finfint att du hittade vad du sökte!
Men överreagera inte så bara för att någon inte ger exakt det svar du önskar för du fick ju hjälp till att hitta svaren på annat håll.
Lycka till med hästköpandet!

överreagerar inte ett dugg, snarare på att man inte kan få ett vettigt svar när man frågar om tips och råd..

Liknande trådar

Hästmänniskan Bokade in provridning idag på en häst. Ägaren skrev då det sista ”Glöm inte att komma i nya kläder iom smittorisken”. Brukar alltid...
2
Svar
23
· Visningar
2 610
Senast: warg
·
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 107
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 324
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
623

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka