Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
vi har slutat att köpa julklappar till de vuxna i min familj, det är bara barnen som får julklappar numera.Vad önskar ni er? Vad önskar jag mig? Hjälp!
Så du kan ta emot alla paket som tomten skickar med posten? Smart!Jag ska önska mig en brevlåda som jag vill ha i förskott!
Jag önskar mig faktiskt väldigt mycket i år
Önskar mig inget speciellt av någon speciell släkting (typ "av dig vill jag ha det här, och av dig det här" osv.) dock.
Här är i alla fall min lista:
- Ridhjälm - Charles Owen Fiona
- Kavaj - Animo Liguria, helst brun/rosa eller kornblå
- Jordphurs - Minns ej vilket märke det var nu...
- Mobil (iPhone 5S, Samsung Galaxy Alpha eller Samsung Galaxy 5) + abonnemang med tillhörande faktiskt vettigt täckning.
- Hörlurar - Urbanears
- Schampoo - Body Shop
(Av mina släktingar i Tyskland) - Deckare/Kriminalare på tyska)
Dock kan jag ju bara förtydliga/tillägga några saker:
- Pga. när på året jag fyller år, och att det i alla fall i för mig/min släkt ofta har varit rätt svårt att klämma in kalas då, har jag inte i den bemärkelsen firat min födelsedag sedan jag fyllde 14 år. Därför brukar jag också "önska mig lite mer" på julen.
- Jag är (antagligen) väsentligen mycket yngre än vissa andra här i tråden...
- ...Faktiskt så pass "ung" att jag kanske t.om. rent fysiskt skulle kunnat vara någons barn.
Just det, och jag ger mig den på att tomten skickar paket med idel tekniska apparaterSå du kan ta emot alla paket som tomten skickar med posten? Smart!