Vad ska jag lägga i julpåsen?

O

only me

Behöver tips om vad jag ska lägga i julpåsarna. Har köpt fin choklad, te i lösvikt och kaffe. Vad mer ska jag lägga i har totalt hjärnsläpp?
 
Sv: Vad ska jag lägga i julpåsen?

Till téet så:
En fin kopp, tésil/tång/filter(för lösté) kanske någon god marmelad och kex?

(Får jag vara nyfiken och fråga vad du köpt för smaker på té? Jag är smått téberoende:D)
 
Sv: Vad ska jag lägga i julpåsen?

Jag har gjort lite korgar o gett bort i jul också, de innehöll några olika sorters finare choklad (både påse eller mindre kartong + kakor), lösviktste med julsmak, finare julkaffe, kex/liknande, 3-4 olika sorters ädelostar, 3 burkar tapenad, 1 burk marmelad/sylt, liten ljuslykta, lyxig duschcreme, frukter.

Man kan stoppa ner lite vad man känner för o vad som passar mottagaren såklart, ju mer man stoppar i desto dyrare blir det märkte jag :angel:
Billigast är nog stoppa i hemgjort/bakat. :idea:

Man kan ju rikta in sig på grejer runt i kring också, tex tesil, temugg, sockerpinne (eller vad de kallas)/liten honungsburk, tofflor/filt/pocketbok/värmeljuslykta tex.

Just ja, jag gjorde en med ryktborstar o chokla också, den kommer nog bli väldigt omtyckt hoppas jag =)
 

Liknande trådar

Mat Hej Nu behöver jag lite hjälp igen. Jag har googlat mig blå utan att riktigt förstå då min engelska inte når hela vägen. Jag ska resa...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 619
Senast: Sel
·
Samhälle Vad tycker ni om det? Själv tycker jag det är ganska förkastligt att hänga ut brottsoffer och vittnen med namn som en del poddar gör...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
5 114
Senast: Lobelia
·
Fritid Skulle behöva nått gummistövelsliknande att ha när jag promenerar i skogen. Går oftast 1-1,5 mil, så inga långvandringar men har...
2
Svar
38
· Visningar
1 555
Kropp & Själ Nu behöver jag alla hobbypsykologers hjälp! Jag har haft en helt vanlig trevlig morgon. Lämnat sonen på scouterna och körde till ÖB för...
2
Svar
29
· Visningar
2 417
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp