Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men skönt. Nu har du lite riktlinjer att gå efter tills det är dags för röntgen
Låt hästen vila och gosa ordentligt. När han är frisk så kommer ni ha all tid i världen att leka sen
Den bästa Hästveterinären från vårat Distrikt skall ringa mig i morron och då ska vi diskutera om hästen om va som ska göras m.m.m. då dom har hans journal. Så jag kommer med mer svar om det i morron under dagen,
Ja jag hoppas på ett Mirakel denna gång !! Ursch vakna med världens ångest i morse och hade verkligen velat o rört i natt tydligen och är fortf orolig i själen.....
KL
Vet nu vilken sk. "lärling" Gelmir pratat om i den här tråden. Jag hade samma kille ute till min häst i Lördags och jag har bara gott att säga om honom Det märktes att han kan häst. Väldigt duktig och kompetent. Min häst fick samma diagnos som Gelmirs, alltså fång och han var av åsikten att ta det säkra före det osäkra när de visar så diffusa symptom som min häst ändå gjorde (och som Gelmirs häst antagligen också gjort även om hon senare verkar ha ignorerat det och tagit ut hästen på eget bevåg). Det är många som tyckt saker om min hästs fång också, men personligen väljer jag att lyssna på veterinären än andra "experter". Och jag behandlar hellre fång en gång "i onödan" än inte alls.
Hoppas inte det sprids en massa rykten om honom bland hästfolk härikring nu för jag tycker han verkar kanon och vi behöver bra hästveterinärer här omkring.
Det finns väl inte ens något som kallas lärling i veterinärsammanhang? Möjligen praktikant isf, och om nu Gelmir är så säker på sin sak så borde hon anmäla att de skickar ut en icke utbildad ensam.
Jag har pratat med 2 st veterinärer idag och jag har inte gjort något fel alls.....