Sv: Vad ska jag göra med min gosse !!!!
Jag hoppas hästen får somna in istället för att skickas vidare till någon annan...
Jag hoppas hästen får somna in istället för att skickas vidare till någon annan...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oj ja du, vart ska man finna dom
.
Men nu kan jag inte ha en häst som bara kommer att kosta veterinärvård.
*kl*
Intressant trÅd, å en intressant historia.
Du skriver om samma häst med ur två olika historier, dels detta du skrivit här men i annonsen du lagt ut ang att du sökte stallplats så var det ju för att du skulle få hem din 8 åriga travare som gått på travet fram tills nu å skulle nu skolas om??
Det finns väl inte ens något som kallas lärling i veterinärsammanhang? Möjligen praktikant isf, och om nu Gelmir är så säker på sin sak så borde hon anmäla att de skickar ut en icke utbildad ensam.
Tvivlar på att TS är ett troll då flera känner till henne och hennes häst. Ett troll har en påhittat historia men genom inläggen här som vissa lagt in är detta en fullt sann historia. Sen är det olika vinklar på det hela och olika "sanningar".
Edit:
Jag har försökt hålla god ton och stöttat TS till att ta bra beslut gällande sin häst. Att gå till attack får bara människor att dra sej undan och dom tar inte till sej av bra råd. Och dom har varit många här i tråden.
Och att gå till attack så menar jag inte dom som varit sakliga och kritiserat TS eller stöttat. (Så dom ni som varit saklig ska inte ta till er). (detta har varit en tråd som rensats i omgångar pga mobbing och det är jag så anti och lider med ts). Mobbing hjälper varken TS eller hennes häst.