Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
-4 och knastrar gott i gräset.Kikade på termometern och vad tusan, det är -11°C ute
Kommunala färdmedel. Jag kan, men det blir omständigt och tar tid. Känner inte att jag orkar det.Vad är det som gör att du inte kan?
Beklagar sorgen.En vän dog inatt. Olycka. Fortfarande chock, sorg och ångest. Sett på idol med arvingarna, ätit gott, spelat kort, druckit vin men allt känns diffust. Tror de kallar det "livet".
Jag beklagar.En vän dog inatt. Olycka. Fortfarande chock, sorg och ångest. Sett på idol med arvingarna, ätit gott, spelat kort, druckit vin men allt känns diffust. Tror de kallar det "livet".
En vän dog inatt. Olycka. Fortfarande chock, sorg och ångest. Sett på idol med arvingarna, ätit gott, spelat kort, druckit vin men allt känns diffust. Tror de kallar det "livet".
En som stämmer in till kören, har problem med min skuldra. Hård och spänd med knutar, gör att nacken rörlighet minskar och jag blir mer spänd. Gör ont kort och gott.Min nacke håller på att ta kål på mig. Ett par knutar på höger sida som ger huvudvärk som strålar ner över höger öga mot kindbenet.
Jag klarar att knata runt med tung packning och knacka sten men sätt mig vid ett skrivbord så är det kört Kan tillägga att jag har bra stol etc.