Vad shoppade du i Globen/Annexet?

Sv: Vad shoppade du i Globen/Annexet?

Idag så köpte jag;

Tyckte det var ganska tråkigt i år, hittade nästan ingenting. Fanns inte en enda brun remont :crazy:

JOho, fanns tex. på lyckås, lösa remontgrimmor bruna. Men jag hittade inte en endaste svart lös remontgrimma, om man utesluter en lös som var rundsydd, men ingen vanlig svart remontgrimma...:cry:

JOho, fanns tex. på lyckås, lösa remontgrimmor bruna. Men jag hittade inte en endaste svart lös remontgrimma, om man utesluter en lös som var rundsydd, men ingen vanlig svart remontgrimma...:cry:

Jag hittade tre svarta lösa remontgrimmor :p men inga bruna!

Förstod inte alls vad du menade med sista meningen?
Att man tycker Agrialoggan är snygg? Tja...

Det var ju helt klart en vettig anledning. :)

Jag undviker stora loggor öht, oavsett om det är ett företag för hästutr. eller inte...

Varenda gång nån har köpt något med logga på är det nån som ställer samma fråga bara för att kunna oja sig över hur det dumt det är.

Eller varför frågar du? Hur många anledningar kan det finnas till att man köper något?

Har inte kunnat föra över mina fotade grejer, glömde kabeln till kameran hemma. Kan lista vad jag köpt och återkomma med bilder sedan ;)

* Stallboken 2009
* Svarta Mias RS-ridpaddar, fram och bak
* Grårutigt ylletäcke
* Foxfire-pälsglans
* Jacson dressyrschabrak, svart med hjärtquiltning och broderade hjärtan
* Svängd dressyrsadelgjord, svart
* Plastskylt till boxen med tillhörande whiteboardpenna

Återkommer med foton imorgon.

Senast ändrad:

Jag sparar mycket av pengarna till Mars då Pikeur exclusive collection bör dyka upp, bland annat hos Sorbe (Jag kommer så fort du roppar till att ni har fått in sakerna!)

So far:
  • Långärmad Pikeur pike tröja, 350kr
  • Grå Pikeur Levito, lumber jacka, 1350kr
  • "Tunnare" Anky jacka (om den ens kallas för jacka), 1295kr
  • Pikeur ridstrumpor x2, 200kr
  • Anky DVD filmer x3 totalt pris: 1120kr
  • Helår på Hästmagazinet och Tidningen Ridsport
I morgon skall det shoppas till hästen, stackars plånböcker :D

Jag ska försöka att inte slå dig med mina påsar i morgon. :devil:

Äsch det var ju inte mig du träffade idag utan en helt oskyldig förbipasserande! :p :p :p
(för icke insatta: Sorbe säger inte hej till mig hon slår mig med shoppingpåsarna som ett hej)

Jag dyker upp imorrn och jag kommer nog gå och gråta för allt jag inte har råd med... har bestämt mig för att köpa ett fleecetäcke med hals om det finns det jag vill ha (max 500kr).. Sen är det bra!

Ska ju ev. åka på långresa i vår så måste spara pengar dit.... :)

*kl*

Bilder, namnskyltarna kan jag ju inte lägga in bild på då de inte kommit än, men kommer se ut som 'de brukar', kan lägga bild på de jag haft tidigare om någon är intresserad.

thumbnail.aspx

thumbnail.aspx

Ett (brunt, halleluja!) svängt fyrradigt blingpannband till fbl :love:
Ett rött, blingat pannband till ponnyn
Två namnskyltar som kommer med posten
En grårutig huvtröja till matte (som jag tänker ha civilit)
4 vita fleecelindor
Och så tråkinköpet - en kartong elitbrodd.
Ja och en ridsport för tio spänn då..

Letade som en besatt efter ett klarrött schbrak men nä, hittade några stycken men inga bra. Dreglade lite på ett hackamore med röd nosdel på POnnyprakt (295 kr), ett par röda/svarta gummityglar med hakar (299 kr) hos Drakhästen och ett grått skrittäcke i 'mocklook' som kändes helt underbart hos Exklusiv (699 kr), men i samtliga de fallen ansåg jag att det var för högt pris. Inte att jag inte hade råd, utan att jag ansåg det var för dyrt för ett par tyglar, för ett skrittäcke och att köpa ett hackamore bara för det var rött i det.

Och mässpriset på BoT snabbandage var samma som min 'lokala leverantör' tar som ordinarie, så hoppade det med.

Så kom hem med halva summan kvar. Nöjd iom blingpannbandet, men ganska trist mässa i år också faktiskt tycker jag.. Mycket jag saknade.

Äsch jag hittade inte stigbyglarna och pannbandet.

Så om någon sett Jin stigbyglar (färgglada, med 3 typ hål upptill), och rakt svarowskipannband med 4 blingade rader (fanns bara svängda överallt!!!), så får ni gärna PM:a mej vilken monter det var i :D

ska och shoppa på söndag, så ni får bilder då, om det ens blir någon shopping *morr* :mad:

Fanns raka fyrradiga blingade på flera ställen. Minns tyvärr inte exakt var, men fanns som sagt på flera ställen, så på det igen.

Stigbyglar sökte jag med, men nix =/

Okej, ja jag ska gå inne i Anexet i flera timmar imorgon under dressyren, då mamma och en vän till familjen ska kolla på den, så imorgon ska jag verkligen hitta det jag ska ha!! :D :mad:

Stigbyglarna fanns ju hos återförsäljaren som gjort kopior på dem.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
924
Senast: Sharpless
·
Tjatter Nu fick det vara nog enligt Tiffany. Nu var det inte bara troll i bäcken (där det verkligen inte hade att göra), men nu hade feerna... 24 25 26
Svar
516
· Visningar
23 899
Senast: qitis
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så... 2
Svar
22
· Visningar
4 349
  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme... 51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
41 503
Senast: Intejag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI