Vad shoppade du i Annexet?

Sorbe

Trådstartare
Idag slås portarna upp för den årliga mässan på Stockholm International Horse Show, i Annexet.

Den här tråden är till för att du ska visa vad du shoppat i Annexet under helgen!
Tråden är INTE till för att skriva vad du ska shoppa!

Bilder! Bilder! Bilder! Bilder! Bilder!
Fota det du shoppat! Lägg upp massa bilder! Var vänlig att länka till stora bilder! Inga produktbilder i den här tråden, bara det du själv fotat!
Du behöver inte ha bilder på det du shoppat, skriv allt du shoppade, men allt blir ju så mycket roligare med bilder! :D

Skriv gärna priset, men skriv inte i vilken monter ni köpt produkten då tråden då riskerar att tas bort. Respektera även detta! Vill ni veta vart personen köpt en viss produkt så pm:a personen istället!

Inga diskussioner om vart man kan köpa en viss produkt efter mässan heller!

Och kom ihåg!
ThisThreadIsWorthlessWithoutPicssmi.gif

Läs en gång till så vi slipper inlägg som inte ska vara i den här tråden!

Sv: Vad shoppade du i Annexet?

Jag köpte ett Rambo duo täcke för 3090 SEK. Då fick man även med ett extra liner täcke på 100 gr. Köpte även fleece strumpor från HW, 150:-

Jag köpte en longergjord i neopren för 298 kr och svarta fleecelindor för 80 kr.

Vi gick runt en stund men det var så sjukt mycket människor att vi beslöt oss för att spara resten av shoppandet tills på söndag då vi ska tillbaka. :D

Köpte även fleece strumpor från HW, 150:-

åh det glömde jag köpa!!! bra där!!

Jag köpte (lite för mycket)

*Röda JW-ridbyxor 719kr ÄNTLIGEN :love:
*Röda (matchande) fleece-lindor sjöhagen, 80kr
*4st boots i neopren eller hur det stavas. Asnöjd med mina förra men en har broddhål i sig, så nyinvestering :) 200kr för 4st.
*1st grå Schockemöhle-grimma (tyvärr inte med rosa detaljer :mad:) 250kr?
*1st vanligt 3-delat globus muffbett. 159kr
*Back on Track hals-del.. till mig alltså, som en polo, 160kr!!! 315 i vanliga fall!
*Back on track långärmad andasfunktion-tröja till pappa (hoppas på att få min motorvärmare monterad :angel:) typ 3-400kr tror jag.

Ska köpa (söndag) Amigo stalltäcke 300gr, HW-fleecestrumpor, Jacson (tror jag) Skinnvantar med fleece (typ 250kr).

Letade som en dåre efter fårskinnsludd till senskydd, benreflexer med bara kardborr (slut på vissa ställen)... å en reflexväst med dragkedja (trött på att fastna halvvägs över huvudet).

Fanns inte alls mkt schabrak och som vanligt blir man lite besviken, mässpriser up my ass... bra med iphone så man kan googla vad det kostar i normala fall :D

som vanligt, dvs rätt kasst... man köper för att det finns eller för att det är något specifikt man vill ha... inga WOW-mässpriser

vissa montrar som brukar ösa på massa saker har rätt lite med sig i år...

Åh vad tråkigt:(
Jag som hoppades att kunna hitta något roligt till bra priser:p
Aja hoppas det finns kvar i dom storlekarna jag ska ha tills på söndag:)

Jag köpte:

3 par boost - 300:-
Bruna Pikeur Lugana - 995:-
Eskadron lindväska - 159:-
Kingslandstrumpor - 199:-
Stövelväska - 259:-
2 par Benskydd - 480:-
Brunt lädergrimskaft med lång kedja - 250:-

Jag shoppade följande:

2 underställ, 100 kr/st
Dressyrspö 45 kr
Fleectäcke med kryssgjordar 75 kr
Fleectäcke utan gjordar 150 kr
Stigläder 95 kr
Stigbyglar 50 kr
Grimskaft 30 kr

Bilder kommer i morgon :laugh:

Värdelöst!
Dyrt och kasst utbud!
Köpte en fleeceväst från Horaewear i chocklad färg. (brunrandig) velat ha en sådan länge. 220kr
Och mannen köpte ett fleecetäcke, tävlingsräcke. Vitt med marinblå kantband och avansfläta. 150kr (sjöhagen)

Jag hade verkligen laddat upp för att köpa massor i år. Hade en lång lista (för att vara mig) på saker som behövdes. Men det blev bara benreflexer för 30 kr, reflexbrösta för 30 kr, hoppspö för 300 kr och dressyrspö för 580 kr.

Däckelunderlägg, paddar + elastiska lindor, bett med parerstänger och ländtäcke får jag helt enkelt beställa på postorder istället. :(

På söndag tänker jag ta med mig mina två tävlingsschabrak och få broderade, det blir i alla fall roligt. :bump:

Orka ta fram kameran, lägga upp sakerna, ta kort, ladda in i datorn, ladda upp bilderna på nätet för att lägga in här :p

Jag köpte

Ett knallrött dressyrschabrak 200kr
Ett ljusgult dressyrschabrak 200kr
En grön-grå dressyr sadelpad (typ pollypad fast inte samma fluff) 80kr
En naturhår-borste 119kr
En snygg tröja, grå med orangea detaljer 130kr
Senaste ridsport 20kr
Ett komplett (bett, curb, delada tyglar, rubbet!) westernträns 100kr!
Två par benreflexer á 30kr

+ godis, korv och dricka :D

Jag var där med tre kompisar, jag vann nämligen totalt 4 biljetter på två olika tävlingar tidigare :)

kl.

Marinblå Pikeur Skarlett kavaj :) 1600:-, kom undan billigt dvs :D¨

dsc00625_118966997.jpg

Ridbyxor (snygga med låg midja och superstretchig härlig kvalla :love:) och strumpor
, 200 resp. 25 spänn
dsc00633_118967802.jpg

Shockemöhle luva, 250:-
dsc00634_118968734.jpg

Blir nog ett par till ridbyxor på söndag, samt lite annat smått och gott. Någon sett ett par snygga bruna shortchaps/leggings? Letade som en galning efter M***** Horses Xcellsior leggings, men det verkar knappt finnas M***** Horse alls... :(

Har fotat allt men blev konstigt, för photobucket verkar inte gilla att ladda upp bilderna från mobilen:( Köpte iaf:

- Bruna tömmar i läder, 16 m 599 kr
- Schabrak schockemöhle sports, 2 för 600kr
- Skritttäcke, mörkblått ull med fläta, 498 kr
- benreflexer 30 kr
- strumpor, 12 par 100kr
- Jättefint träns (tycker jag), svart, silverspännen, svängt blingat pannband, achennosgrimma, 398 kr.

Tråkigt utan biöder, jag vet!!! Men jag försökte iaf. Några av sakerna kan jag lägga upp på måndag tror jag, ska änvända dem i helgen och fota.

Senast ändrad:

Haha, ingen har lagt ut några bilder...

Jag fortsätter väl i samma linje då. ;)
HW Rhino Pony rug lite, tror jag betalade 680.
HW Newmarket fleecepläd, 330:-
Pannband med krona på, köpte två för 65:- styck.
Fleecejacka med reflexer ca 150:-
Små senskydd 199:-
Stallboken 159:-

se till att de inte har ett endaste hästhår. Då dör tydligen symaskinerna...-

De är aldrig använda, inte ens varit i närheten av en häst, så jag skulle bli väldigt förvånad om de har hästhår på sig. :crazy:

Fast nu börjar jag tveka om det är värt pengarna att brodera. Det finns ju annat man kan köpa istället. :grin:

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom... 19 20 21
Svar
416
· Visningar
9 002
Senast: Gabby_Ossi
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 863
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till... 74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
62 484
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så... 2
Svar
22
· Visningar
4 349

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• FÅRtråden
  • Bråkande hundar
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka