Sv: Vad ser man med hjälp av ultraljudsundersökning?
Det förstår jag verkligen!! Men jag kan inte fatta varför de inte rek. UL..Det tycker jag är deras skyldighet nästan!
Min vet. talade om för mig efter att jag varit där upprepade gånger, men ville vänta tills de fått in nya maskinen som tydligen hade mer avancerad teknik. Men han sa att många drar sig för det efter som det är en kostnadsfråga....
men vadå, har man väl åkt till klinik och kastat ut 5siffriga belopp redan så vad gör en tusenlapp eller två?
Fy f*n vilken diskriminering av den kliniken! Vilket jäkla sätt...som att UL är så himla uppbpkat då? No way....En häst är en häst, OAVSETT ras eller stam eller anv. område....vetrinärer som inte fattar det vill man inte ens ha med att göra...
Därför är ATG klinikerna så bra...där är alla välkomna
Jag har med detta iaf lärt mig att ska man röntga då ska man gå vidare och UL knäna oxå vid samma tillfälle. Bara för att en röntgen visar att allt är ok, betyder det inte att det är det.
Jag är glad jag har den vetten jag har
Men jag är rätt ihärdig själv oxå, tjatmostern som slänger ut alla slantar på att hela tiden åka in med de trasiga hästar hon lyckas dra på sig....
Tjata på nu!!! Hoppas du får en tid snart!! Och du mååååste PMa mig sen när du får veta! Jag har blivit helt såld på att undersöka det här med bakknäna nu! Visar det sig att menisken kan bli bättre även på min häst ska jag faktiskt skriva en avhandling om det här!