Den blomstertid nu kommer.
Fem av Fem toasters! En av de bästa filmerna jag någonsin sett
Ja den var faktiskt jättebra! Men borde mer i reklamsammanhang kallad för drama i katastorfmiljö mer än katastroffilm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den blomstertid nu kommer.
Fem av Fem toasters! En av de bästa filmerna jag någonsin sett
Den vill jag seHereditary
Läskig! Tappar dock mot slutet och den var mer "standard" i storyn än vad jag trodde. Förväntade mig någon sorts twist men den kom aldrig tyvärr.
Åh, henne gillar jag skarpt!Domaren - med en superb Emma Thompson, bra alla andra skådisar och bra manus. Rekommenderas varmt!
Var är den läskig?Hereditary
Läskig! Tappar dock mot slutet och den var mer "standard" i storyn än vad jag trodde. Förväntade mig någon sorts twist men den kom aldrig tyvärr.
Åh, henne gillar jag skarpt!
Gissar dock att den ör baserad på Ian McEwans bok med samma namn, och den var jag inte överdrivet imponerad av....
Äsch, var den inte bra? Jag har den liggande bland mina olästa.Åh, henne gillar jag skarpt!
Gissar dock att den ör baserad på Ian McEwans bok med samma namn, och den var jag inte överdrivet imponerad av....
Jag älskade den! Längtar till nästa säsongSerien good girls på netflix! 4/5!
Välskriven som alltid av mcEwan, men jag fixade inte stämningen i den.. Så skulle inte säga att den inte var bra, snarare att den gav mig olustkänslor eller såÄsch, var den inte bra? Jag har den liggande bland mina olästa.