Jag håller med, den fick dåligt betyg av mig tidigare i tråden. Riktigt dålig.Åh, jag blev så besviken på den filmen! Tyckte den var otroligt seg och bara intressant första halvtimmen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller med, den fick dåligt betyg av mig tidigare i tråden. Riktigt dålig.Åh, jag blev så besviken på den filmen! Tyckte den var otroligt seg och bara intressant första halvtimmen![]()
Men då hade ju inte ens Ngoc Lan Tran kommit in i handlingen, då som först blev ju filmen bra!Åh, jag blev så besviken på den filmen! Tyckte den var otroligt seg och bara intressant första halvtimmen![]()
@Invicta Antar att du sett Attack on titan? Den enda anime jag tittar på och det med glädje![]()
Fast jag sa inte att det var den enda jag gillade, bara att det är den enda jag tittar på. Deathnote (iaf första säsongen) och Hellsing (originalet) gillade jag. Claymore var helt okej också.Med tanke på en vad jag läst om den serien och dess innehåll så skulle jag inte se den om jag ens fick betalt för det, så näe. Att det är den enda anime du gillar kan jag bara beklaga, för det finns så mycket bättre.
Och jag är nog lättroad för jag skrattade hysteriskt åt saker somNår tjänsten som streamar Line of duty låg nere en stund igår kväll tittade jag på två första avsnitten av Derry girls. Skrattade så tårarna sprutade. Tjejernaheart
![]()
Ja dialogen är otrolig, och tjejernas timing och uttryck är så jäkla bra.
Ja! Och jag tycker Saoirse Monica Jackson som spelar Erin är särskilt fantastisk, hennes mimik är ju helt oslagbar! Påminner mig om typ Rik Mayall i sättet.Ja dialogen är otrolig, och tjejernas timing och uttryck är så jäkla bra.
Ja hennes mimik är otrolig. Och hon som spelar den andra blonda tjejen (Clare?) har vansinnigt roliga repliker.Ja! Och jag tycker Saoirse Monica Jackson som spelar Erin är särskilt fantastisk, hennes mimik är ju helt oslagbar! Påminner mig om typ Rik Mayall i sättet.
Ja!Ja hennes mimik är otrolig. Och hon som spelar den andra blonda tjejen (Clare?) har vansinnigt roliga repliker.
Jag försökte också titta på den men tyckte den var ganska dålig. Förutsägbar och det var lite störande att en av de kvinnliga karaktärerna framställdes som så inkompetent trots att hon också sades vara riktigt talangfull och duktig på sitt jobb?Och jag kollar, sist av alla typ, på Falsk identitet (säsong 1) efter att ha hört hur bra den är från så många håll. Men jag förstår inte alls storhetenHar sett 5 avsnitt hittills och jag tycker inte ens den är spännande
![]()