Nej såklart inte. Jag tänkte att "delfinscenen" var så pass vagt att det inte spoilar något men att du verkligen kommer fatta när du väl kommer dit så att sägaDet låter bra! Jag är ledig idag så det blir till att sätta sig och se ett par avsnitt ikväll.
Har inte sett någon delfin, så inga spoliers!![]()
Jag är egentligen inget större fan av "superhjältefilmer" så tycker det är skoj att det nu börjar komma lite grejer som är mer "anti" detta eller åtminstone kan visa de negativa sidorna eller vad man ska säga. The boys målar ju upp det som den industri det rimligtvis borde bli med tanke på dagens samhälle. Filmen brightburn som jag såg för ett tag sedan visar hur det kan bli när superhjälten inte nödvändigtvis är god osv (även om den filmen inte var så bra tyvärr).
Överlag tycker jag att en fin grej med att serier har gått från TV och mer mot streamingtjänster är att R-rated verkligen är R-rated nu. Det finns en hel del grejer i bl.a The boys som liksom är lite för mycket för att det någonsin skulle gjorts för traditionell TV, och då menar jag inte ens främst våldet utan annat "obehagligt".