Jag med! Jag är så imponerad. Så otroligt välspelat! Åh herregudMiljöerna är fantastiskt välgjorda och jag gillar verkligen skådespelarna. Läste att den kostade 40miljoner euro att göra.....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med! Jag är så imponerad. Så otroligt välspelat! Åh herregudMiljöerna är fantastiskt välgjorda och jag gillar verkligen skådespelarna. Läste att den kostade 40miljoner euro att göra.....![]()
Jag är också skeptisk, men både mina föräldrar och svärmor tjatar om hur bra den är (om än inte riktigt lika bra som de första säsongerna) så jag tänkte ge den ett försök! Men jag kommer att sakna Bimse och ClaudiaJag förstår inte hur dom kan få ihop en säsong när så många stora personligheter är borta (så har alltså inte orkat kolla på den). Jag menar, ingen Bimse, ingen pissefarlig svensk och den tråkigaste karaktären i tidigare säsonger (Alf) i rampljuset?![]()
Jag orkar nog sällan så mycket som två avsnitt om jag inte hänger med. Utbudet på streamingtjänsterna är ju dessutom så stort att jag blir stressad, det kan alltid finnas något som är bättre än det jag för ögonblicket tittar på@mandalaki Jag fattade verkligen inte i början, men efterhand förstår man mer och mer. Jag behövde nog två avsnitt för att se sammanhangen.
Jag gav upp nån gång i säsong 3 tror jag men jag har hört liknande från andra håll det du nämner nu och ärligt talat gör det mig bara ännu mer övertygad om att inte se klart.Någon som tittar på sista säsongen av Orange is the new black?
Jag tycker denna säsong berör så oerhört med den illegala invandringsaspekten.
Det känns som otroligt tydlig Trump-kritik.
Jag gav upp nån gång i säsong 3 tror jag men jag har hört liknande från andra håll det du nämner nu och ärligt talat gör det mig bara ännu mer övertygad om att inte se klart.
Jag har väldigt svårt för när dramaserier (framförallt de som redan är "etablerade") ska ta upp nutidspolitik och "göra en poäng". Jag tittar på liknande för avslappning och en break från just sådant och tycker det finns bättre kanaler för sådant helt enkelt.
Jag gav upp nån gång i säsong 3 tror jag men jag har hört liknande från andra håll det du nämner nu och ärligt talat gör det mig bara ännu mer övertygad om att inte se klart.
Jag har väldigt svårt för när dramaserier (framförallt de som redan är "etablerade") ska ta upp nutidspolitik och "göra en poäng". Jag tittar på liknande för avslappning och en break från just sådant och tycker det finns bättre kanaler för sådant helt enkelt.
Jag såg förövrigt remaken av Aladdin igår. Kände ungefär samma för den som för nya Skönheten och odjuret. Den var helt okej men kändes liksom.. poänglös. De är ju så extremt lika, ibland ner till replikerna till och med att man ju liksom sett den förr.
Blev positivt överraskad av Will Smith. Tycker han är lite jobbig generellt och trodde absolut inte att han skulle funka som anden men det var helt klart den bästa rolltolkningen. Sämst var Jafar som kändes väldigt felcastad. Tycker han borde varit framförallt äldre men också längre och ja.. lite fulare.
Med tanke på hur likt originalet det var blev jag också lite besviken på att inte få se det enorma timglaset "i verkligheten", hade sett fram emot det hela filmen av någon anledning..![]()
Påbörjade Wine country på netflix, har inte kommit så långt i den, men skrattade högt när ASAP Rocky nämndes i förbifarten i den, inspelat långt innan Rocky hamnade i hetluften i swedenland.
Jag har börjat kolla på "Workin' Moms" (Netflix). Gillar den, lagom blandning av komedi och drama/verklighet, lagom långa avsnitt.
Jag har sett den och betygsatt nån sida tillbaka. Tycker de knöt ihop den bra.Någon som tittar på sista säsongen av Orange is the new black?
Jag tycker denna säsong berör så oerhört med den illegala invandringsaspekten.
Det känns som otroligt tydlig Trump-kritik.
Ja det såg jag att du gjort! Gillar att de genom hela säsongen avslutar karaktärers historia successivt istället för att liksom klämma in allt i det sista avsnittet (som jag inte sett än!)Jag har sett den och betygsatt nån sida tillbaka. Tycker de knöt ihop den bra.
Och jag kollar, sist av alla typ, på Falsk identitet (säsong 1) efter att ha hört hur bra den är från så många håll. Men jag förstår inte alls storhetenHar sett 5 avsnitt hittills och jag tycker inte ens den är spännande
![]()
Ah, det är det där fokuset jag verkligen har svårt för tror jag (kan inte heller franska) så ihop med att det inte händer så mycket blir det omöjligt att hålla intresset uppeJag gillar den franska lågmäldheten och att den känns mer verklighetstrogen än liknande serier, typ Homeland. Och att den är på franska, som jag inte kan, och därmed måste koncentrera mig mer på serien ön en engelsk där jag ofta slösurfar samtidigt![]()
Såg just klart Downsizing (Netflix), med Matt Damon och Rolf Lassgård (!). Skön humor, jag älskar karaktären Ngoc Lan Tran som gör hela filmen. Handlingen lite tramsig med ton av allvar - klimatkrisångesten ochen hysterisk fiffig lösning som Rolf Lassgårds karaktär utvecklar. Matt Damon i all ära, men Ngoc Lan ÄR hela filmens behållning. Men slutet, herregud slutet? Det märkligaste ever! Men klart sevärd lättsmält film, oavsett slutet.