Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag somnade ifrån när den gick på tv häromkvällen men jag gillade den skarpt så långt jag såg. Måste se klart!Vädermisär och generell misär idag. Jag ser filmen Pride på SvtPlay. Filmen som delar mänskligheten i två delar. Vi som har blivit kallade perversa. Och de som inte har det.
Om jag inte hade vit vecka skulle jag dricka vin, sjunga Bread and Roses och gråta. Filmen är så djävla bra.
![]()
Jag är i fucking nirvana! Efter att jag sett första avsnittet i måndags gjorde jag en ny googling. Den gav samma resultat som alla andra gånger jag kollat: tidigare säsonger har streamat på HBO men gör det inte längre. Misär.Line of Duty är tillbaka på SVTplay!
Ett avsnitt varje måndag...
Finns på Svt Play.@Petruska Pride, åh, den var ju underbar!
Hon har ju den infantiliserade (och hemska) rösten i alla situationer där hon agerar i det som hennes mamma bekräftar (eller tvingar fram). I övrigt låter hon mer som vanligt.Har tittat på The Act (HBO) och tyckte det var en ganska sjaskig true crime/fiction. Tragisk och skrämmande historia/livsöde. Patricia Arquette är lysande, men jag gillar inte hur Gypsy framställs (Joey King), bara rösten skär i mina öron.
Du menar att jag inte förstår djupet förstås?Hon har ju den infantiliserade (och hemska) rösten i alla situationer där hon agerar i det som hennes mamma bekräftar (eller tvingar fram). I övrigt låter hon mer som vanligt.
Jag är i fucking nirvana! Efter att jag sett första avsnittet i måndags gjorde jag en ny googling. Den gav samma resultat som alla andra gånger jag kollat: tidigare säsonger har streamat på HBO men gör det inte längre. Misär.
Men den här gången sökte jag även på tv:n, i förhoppningen att det ändå skulle dyka upp på HBO. Och då fick jag träff på något som hette Cirkus som ingår i Telias playtjänst och som jag aldrig hade sett förut. Och där ligger ALLA säsongerna.
Så nu kollar jag säsong 2. Ettan har jag sett ett par gånger tidigare men de andra säsongerna har jag bara sett en gång vardera.
Line of duty är bästa britcrime sedan Prime suspect med Helen Mirren. Så galet bra.
Åh, du har också Telias tv alltså? I alla fall om du har stora kanalpaketet ingår det.Jag ska genast kolla Cirkus och Telias play!
Den säsongen var den första jag såg, sen var jag fast.Säsong 2 är den med Lindsay Denton. Så svart, så bra.
Varför lägger du orden i munnen på mig? Då tar det ju en halv uppsats att styra tillbaka till det en menade.Du menar att jag inte förstår djupet förstås?
Nej jag gillar inte hennes röst, jag gillar inte hennes skådespeleri. Thats it.
Aha, du såg aldrig första? Den var också mycket bra. Men som jag minns det är tvåan ännu bättre.Den säsongen var den första jag såg, sen var jag fast.
Du menar att jag inte förstår djupet förstås?
Nej jag gillar inte hennes röst, jag gillar inte hennes skådespeleri. Thats it.
Ja, man hör det tydligt i dokumentären om henne, i riktiga videos där man hör henne prata (i sin mammas närvaro). Hon lät exakt som i serien.Jag förstår att man kan störa sig på den, men hon pratade ju tydligen så på riktigt i sin mammas närvaro?
Jag lyssnade just och uppfattade det också så. Hon pratade på det viset.Ja, man hör det tydligt i dokumentären om henne, i riktiga videos där man hör henne prata (i sin mammas närvaro). Hon lät exakt som i serien.
Jodå men inte förrän efteråt.Aha, du såg aldrig första? Den var också mycket bra. Men som jag minns det är tvåan ännu bättre.
Aha, jag borde ha fattat att du letat upp denJodå men inte förrän efteråt.![]()