Vad pysslar vi med? Del XXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nä för fasen. Dags för sängen igen.

Får nog författa all text i huvudet och begära att dom antecknar mina briljanta idéer och att dom lyssnar på mig.

Jag har en vän som har turridning. Kan vi inte boka en tur på 2 timmar och ta med honom :angel:
Det är efter turridning på Island som han anser att ridning är jättelätt, för det var ju bara att sitta där och åka med så skötte hästen resten. Men jag kan gladeligen turrida utan honom också :angel:

Det är efter turridning på Island som han anser att ridning är jättelätt, för det var ju bara att sitta där och åka med så skötte hästen resten. Men jag kan gladeligen turrida utan honom också :angel:

Just ja ni var ju där!

Han kanske skulle få sig en rejäl ridlektion?

Jag vet, jag ska börja stänga av den oftare. ;)
Har alltid min på viloläge men efter att åskan var in och hälsade på i försommras så det small som ett gevärsskott inne har tanten börjat rycka ur alla kontakter bara det är måln på himlen så datorn tängs av med strömavbrott nästan var dag nu .Förut så tyckte hon inte det var farligt alls med åska då dom alldrig rycker kablarna och den verkar alldrig slå ner i Thailand men efter att blixten gick genom hela köket så är det tvärt om nu !

Men det är ju enkelt att åka häst :cool: Tyckte det inte var så svårt då jag åkte ganska mycket för 40 år sedan :grin:

Jag kan ju ställa mig som ridlärare och ha en GoPro på huvudet :idea:. Det kan ju inte bli mycket högre nivå än mina ridlekiselever va? Han lär ju backa ur nedsittning i trav på volt rätt fort ändå tänker jag :angel:

"Ner med hälarna och räta på ryggen nu! Små 10-åringar klarar av det här!" :angel: :devil:

Nä nu jäklar ser jag något jag inte sett på flera dagar ..Solen Då får det bli en lite promenad efter gymmet idag !

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
370
Senast: Hermelin
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 293
Kropp & Själ Vilken konstig upplevelse jag precis hade. Jag var ute på gården, städade och tvättade inne i bilen. Ganska monotont, så tankarna gick...
Svar
3
· Visningar
592
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Vart tvungen att köpa ny kaffebryggare med kort varsel då den gamla gick sönder. Valet föll på en Wilfa då den hade ett par saker jag... 2
Svar
27
· Visningar
872
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka