Jag vet, jag ska börja stänga av den oftare.
Mvh
Datavetaren![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vet, jag ska börja stänga av den oftare.
Mvh
Datavetaren![]()
Nästan så jag vill säga Anna AnkaOch jag antar att du inte fått dom av Kalle Kvack .
Varför anser man att det är bättre att vara deprimerad och ha ont? Jag blir så fundersam över hur folk tänker ibland!
Fortsätt med dina mediciner och stå på dig!
Hahaha.
Mvh
Datavetaren![]()
Djurplågare!Här har det avtagit till mer "normalt" regn nu
Det var så pass att labben gick ut på altanen, kände regnet och försökte vända in istället för att gå ut och kissa (hans elaka matte tvingade ut honom ändå).
Hahaha.
I datorernas gröna ungdom - på den tiden när jag undervisade "datakunskap" och vi höll oss till DOS - sa man att det som slet mest på en dator var avstängning och påslagning. Att de mådde bäst av att stå på hela tiden.
Mina datorer vet knappt hur det är att vara avstängda. Men jag har hört att mac gillar viloläget
Att gå från igång till viloläge till fullt igång igen är också tungt, men bekvämt för användare![]()
Försöker ni kollektivt ge mig hjärtproblem va?!Mina datorer vet knappt hur det är att vara avstängda. Men jag har hört att mac gillar viloläget![]()
Nu är det illa ,jag har just tänt eld i kaminenSkitväder!
Det gjorde jag igår både i vedspisen och täljstenskaminenNu är det illa ,jag har just tänt eld i kaminenSkitväder!
Sådär står det aldrig på mac, den uppdaterar själv mest hela tidenFörsöker ni kollektivt ge mig hjärtproblem va?!
Det finns ingen anledning att sitta och stänga av+sätta igång datorer bara för att, men minne och register brukar må lite bättre av att få gås igenom och rensas med jämna mellanrum
Samt för att man inte ska bli ståendes med "2 av 836 uppdateringar installeras"![]()
Jag vet, jag ska börja stänga av den oftare.![]()
Pfft, dyra modeprylarSådär står det aldrig på mac, den uppdaterar själv mest hela tiden![]()
Snygga och funktionella maskinerPfft, dyra modeprylar![]()
Herrn slog en blick på dressyren på tv när ryttaren tog av sig hatten och man såg en svettrand där hatten suttit, och kläcker då ur sig "men vaddå? det där är väl inte så jobbigt? man sitter ju bara där". Jag föreslog att jag kunde betala en dressyrlektion åt honom, som ska utföras mestadels i trav på en häst med stor och bra gång![]()