Vad pysslar vi med? Del XXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var ute och sprang när lillungen tränade idag. Sedan körde jag 30 min cykel när jag kom hem, plus 1min 45sek planka och 100 situps. Nu dags för duschen och sedan slappa en stund innan sovdags.

Redan torsdag imorgon. Den här veckan går förvånansvärt fort med tanke på att det är första jobbveckan efter semestern.

Gottar mig åt att jag fått en kamin. Eller fått och fått.... Det var min kamin, i verkstan på min gård. Jag flyttade från den och exet tog med sig den därifrån när han ett år senare lämnade stället.

Jag har fått tillbaka den och ska putsa upp den och se vad som behöver fixas. Den är tänkt att stå i gästhuset sedan. Fin är den! :heart Men smutsig och rostig.

Landat på hotellet efter en fantastisk dag på Öland i strålande sol och halvstorm. Attans vad det har blåst.

Sitter och kollar på hundbur till bilen. Tyckte mig ha hittat en bra, men den har ju ingen utrymningslucka bakåt. Så bara att börja om :down:

Här är värmen också igång tror jag. Gick just barfota över köksgolvet och det kändes allt lite ljummet.

Har suttit på en uteservering under en filt och inmundigat detta:

13712253_567923063392167_558626022_n.jpg

Trött efter en lång dag och för lite sömn. Mycket tankar kring både jobb och privatliv som också tröttar ut. Men är lite glad för att det regnade i natt och i morse. Nu sova, imorgon är det torsdag och helg när jobbet slutar.

Magen gillar inte min kost just nu. Födelsedagsfirande med gräddtårta på jobbet gjorde mig glad men tyvärr inte den :down:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
370
Senast: Hermelin
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 293
Kropp & Själ Vilken konstig upplevelse jag precis hade. Jag var ute på gården, städade och tvättade inne i bilen. Ganska monotont, så tankarna gick...
Svar
3
· Visningar
592
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Vart tvungen att köpa ny kaffebryggare med kort varsel då den gamla gick sönder. Valet föll på en Wilfa då den hade ett par saker jag... 2
Svar
27
· Visningar
872
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka