Vad pysslar vi med? Del XXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
har gjort grapher! Mitt i natten Like a Boss :cool:

Lättförstådda är de också.

Helst skulle jag vilja ha en species distribution model också, men nu skickar jag in skiten så kan jag jobba på den i morgon.

Känner mig något bra, eftersom jag igår inte enbart var helt slut (efter att ha jobbat alldeles för mycket och sovit för lite de senaste veckorna. Semester över helgen = vi kom tillbaka vid 22 och jag jobba till 2 :o sen upp igen vid 7), utan var magsjuk och mådde pyton hela dagen också.

Jag skyller på lunchen mitt ute i regnskogen med familjen som bodde där ute (det var ju gott, och familjen var trevlig).

Sitter på jobbet.

Lekte djursjukvårdare innan ikväll och tog blodprov på en väns katt. Tur hennes katt inte lärt sig att man kan protestera mer än att jama olyckligt. Och då blev hennes andra katt jätteorolig för vi var hemska vid hennes vän. Lite gulligt att se :)

Planerna för imorgon: jobb 7-17, 17.30 markismontören kommer hit och sätter upp de första grejer inför själva markisinstallationen, stallet, se på OS. Väldigt spännande dag, typ :p

Insåg precis att jag måste gå upp om typ en timma för att springa 10km. Lite onödigt att gå och lägga sig. Kan lika gärna vänta tills jag är helt slut efter 10km (fast går nog och hoppar i poolen som nedvärmning först).

Skyller bestämt på min vän för att jag faktist kommer att springa 10km också, annars kommer jag få höra (lol).

Har på uppdrag av vän stalkat hennes dejts ex. Personen verkar så mellanmjölk att jag nästan somnade :meh:
Jag tror inte att hon behöver oroa sig! ;) Har således meddelat detta och tänker att jag har fullföljt mitt stalkinguppdrag :p

Tittar på My600lb life på TLC med skräckblandad fascination. Hur kan folk hamna i den situationen att de väger 2-300 Kg? Ser man inte vilket håll det går åt, innan det hinner gå fullt så långt?

Har två vänner som båda väger närmare 170 kg. De försöker egentligen båda två att gå ned men det går ju inte så himlans bra dessvärre.

I vilket fall så har man ju läst om de som vägt närmare 400 kilo och jag måste mest sitta och fashineras av hur stor människokroppen egentligen kan bli :eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
370
Senast: Hermelin
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 293
Kropp & Själ Vilken konstig upplevelse jag precis hade. Jag var ute på gården, städade och tvättade inne i bilen. Ganska monotont, så tankarna gick...
Svar
3
· Visningar
592
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Vart tvungen att köpa ny kaffebryggare med kort varsel då den gamla gick sönder. Valet föll på en Wilfa då den hade ett par saker jag... 2
Svar
27
· Visningar
872
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka