Vad pysslar vi med? Del XXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det ösregnar här kan jag meddela... :meh:
Jag och inhysningens matte har burit upp hö från transporten till höskullen, sen såg jag att jag fått leverans av hö-rullar som bara var provisoriskt inhägnade så det måste fixas innan jag kunde gå in - det gjorde att jag blev helt genomblöt av regnet, tom strumpor och underkläderna var blöta... :cautious:

Nu sitter jag nyduschad under en filt i fåtöljen med en kopp te bredvid mig och det kan regna bäst det vill - så det så :devil:

Bara molnigt här :D

Nu har jag ledsnat rejält och mina föräldrar är förbannade på mig igen :banghead:
Varför? För att jag fortfarande inte vill slänga mina mediciner i papperskorgen :cautious::meh:

Men de ringer iaf inte varje dag längre så det är ju bra :angel::o

Jag och inhysningens matte har burit upp hö från transporten till höskullen, sen såg jag att jag fått leverans av hö-rullar som bara var provisoriskt inhägnade så det måste fixas innan jag kunde gå in - det gjorde att jag blev helt genomblöt av regnet, tom strumpor och underkläderna var blöta... :cautious:

Nu sitter jag nyduschad under en filt i fåtöljen med en kopp te bredvid mig och det kan regna bäst det vill - så det så :devil:
Samma här! Står som spö i backen.

Visst är det mysigt när man blir blöt in på bara skinnet? NOT!

@Reykjavik vad för sorts mediciner tycker dom att du ska kasta? Och VARFÖR ber man någon om något sånt?

Det är ju inte för skojs skull man får mediciner :banghead:
Antidepressiva och starka smärtstillande :meh:

Jag hade förstått om jag hade ett missbruk eller om jag fick extrema biverkningar. Men det här handlar nog mest om att hon tycker att jag överdriver/känner efter för mycket och borde sluta förstöra min kropp med tabletter :meh::crazy:

Här har det avtagit till mer "normalt" regn nu :p
Det var så pass att labben gick ut på altanen, kände regnet och försökte vända in istället för att gå ut och kissa (hans elaka matte tvingade ut honom ändå :devil:).

A välte ut ett saftglas vid middagen och det skvätte över min jobbdator (som stod nära pga dressyren :angel:). Den funkade iaf utan problem sen men jag stängde av för att torka kladdet på touchpaden och så. Sen när jag satte igång den så stod den och tuggade så länge så att jag hann få ångest och panik hundra gånger om typ! :nailbiting: :eek: Men den ville nog bara komma igång, det är visst inte så ofta som jag stänger av den insåg jag sen :D

A välte ut ett saftglas vid middagen och det skvätte över min jobbdator (som stod nära pga dressyren :angel:). Den funkade iaf utan problem sen men jag stängde av för att torka kladdet på touchpaden och så. Sen när jag satte igång den så stod den och tuggade så länge så att jag hann få ångest och panik hundra gånger om typ! :nailbiting: :eek: Men den ville nog bara komma igång, det är visst inte så ofta som jag stänger av den insåg jag sen :D
Stackars dator :cautious:

Den passade nog på och rensa lite i systemet :angel:

Antidepressiva och starka smärtstillande :meh:

Jag hade förstått om jag hade ett missbruk eller om jag fick extrema biverkningar. Men det här handlar nog mest om att hon tycker att jag överdriver/känner efter för mycket och borde sluta förstöra min kropp med tabletter :meh::crazy:

Och jag antar att du inte fått dom av Kalle Kvack .

Varför anser man att det är bättre att vara deprimerad och ha ont? Jag blir så fundersam över hur folk tänker ibland!

Fortsätt med dina mediciner och stå på dig!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
369
Senast: Hermelin
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 293
Kropp & Själ Vilken konstig upplevelse jag precis hade. Jag var ute på gården, städade och tvättade inne i bilen. Ganska monotont, så tankarna gick...
Svar
3
· Visningar
592
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Vart tvungen att köpa ny kaffebryggare med kort varsel då den gamla gick sönder. Valet föll på en Wilfa då den hade ett par saker jag... 2
Svar
27
· Visningar
872
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Starlink
  • Sytråden del 4
  • Facebook har låst kontot

Hund, Katt, Andra Djur