Vad pysslar vi med? Del XXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har också haft IT-strul idag, är det nåt i luften eller? :cautious: Jag ringde iaf supporten som knappade lite och sa att han inte såg något fel, då funkade allt helt plötsligt! :confused: :meh:

Första dagen på nytt dagis gick iaf strålande. Vi var där ett par timmar och när vi gick hem sa A att jag inte får följa med imorrn :D

Jag har också haft IT-strul idag, är det nåt i luften eller? :cautious: Jag ringde iaf supporten som knappade lite och sa att han inte såg något fel, då funkade allt helt plötsligt! :confused: :meh:

Första dagen på nytt dagis gick iaf strålande. Vi var där ett par timmar och när vi gick hem sa A att jag inte får följa med imorrn :D

Oh noes, smittar det via Buke?! :nailbiting: :D

Härligt att höra om lilla A :up:

Shoppat lite kläder online. 8 enkla plagg (två par byxor och resten enkla linnen/toppar) för 700 kr. Skulle dock behöva nån yttertröja med lite färg, eller åtminstone med tryck i färg. Får leta vidare.

Fy fan. Var på inskrivning. En och en halv timme! Två timmar utan mat! Och ingen vettig frukost idag. Helt färdig :crazy:

Så nu ska jag titta på dressyr. Och värma lite vettig mat om en stund.

Om 1,5 timme slutar jag. Då ska jag hämta dottern på dagis, fixa stallet och sen ska vi iväg och lämna hunden på prov hos min grannes kompis :(

Proppat magen full med god mat så nu känns det som om jag ska sprängas. Det var det värt dock ;)
Funderar lite på hur jag ska kunna klämma ner mig i ridbyxorna då ridtur i blåst och, förhoppningsvis, uppehåll stundar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
369
Senast: Hermelin
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 290
Kropp & Själ Vilken konstig upplevelse jag precis hade. Jag var ute på gården, städade och tvättade inne i bilen. Ganska monotont, så tankarna gick...
Svar
3
· Visningar
592
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Vart tvungen att köpa ny kaffebryggare med kort varsel då den gamla gick sönder. Valet föll på en Wilfa då den hade ett par saker jag... 2
Svar
27
· Visningar
872
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka