Tack och lov för det, blev också väldigt orolig!Jag har fått PM (efter att jag frågade) att bukefalisten det gäller lever.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack och lov för det, blev också väldigt orolig!Jag har fått PM (efter att jag frågade) att bukefalisten det gäller lever.
ÅH så bra! Hoppas verkligen att bukefalisten tar hand om sig och mår så bra som möjligt.Jag har fått PM (efter att jag frågade) att bukefalisten det gäller lever.
Trodde aldrig att jag skulle säga det, men jag håller faktiskt med. Hellre en stelbent kommentator som inte vågar ha egna åsikter, än någon som inte kan sportenJag saknar Gunilla![]()
Samma här! Står som spö i backen.Det ösregnar här kan jag meddela...
Jag och inhysningens matte har burit upp hö från transporten till höskullen, sen såg jag att jag fått leverans av hö-rullar som bara var provisoriskt inhägnade så det måste fixas innan jag kunde gå in - det gjorde att jag blev helt genomblöt av regnet, tom strumpor och underkläderna var blöta...
Nu sitter jag nyduschad under en filt i fåtöljen med en kopp te bredvid mig och det kan regna bäst det vill - så det så![]()
Antidepressiva och starka smärtstillande@Reykjavik vad för sorts mediciner tycker dom att du ska kasta? Och VARFÖR ber man någon om något sånt?
Det är ju inte för skojs skull man får mediciner![]()
Stallet är klart, i ösregn. Ska strax åka iväg för att lämna hunden![]()
Här har det avtagit till mer "normalt" regn nuDet ösregnar här kan jag meddela...
Jag och inhysningens matte har burit upp hö från transporten till höskullen, sen såg jag att jag fått leverans av hö-rullar som bara var provisoriskt inhägnade så det måste fixas innan jag kunde gå in - det gjorde att jag blev helt genomblöt av regnet, tom strumpor och underkläderna var blöta...
Nu sitter jag nyduschad under en filt i fåtöljen med en kopp te bredvid mig och det kan regna bäst det vill - så det så![]()
Men du gör ju faktiskt rätt, och tar ditt ansvar som djurägare. Även om det inte hjälper så bör du tänka på det!
Antidepressiva och starka smärtstillande
Jag hade förstått om jag hade ett missbruk eller om jag fick extrema biverkningar. Men det här handlar nog mest om att hon tycker att jag överdriver/känner efter för mycket och borde sluta förstöra min kropp med tabletter![]()
Stackars datorA välte ut ett saftglas vid middagen och det skvätte över min jobbdator (som stod nära pga dressyren). Den funkade iaf utan problem sen men jag stängde av för att torka kladdet på touchpaden och så. Sen när jag satte igång den så stod den och tuggade så länge så att jag hann få ångest och panik hundra gånger om typ!
![]()
Men den ville nog bara komma igång, det är visst inte så ofta som jag stänger av den insåg jag sen
![]()
Troligen. Det var nog typ två veckor sen jag stängde av den senastStackars dator
Den passade nog på och rensa lite i systemet![]()
Antidepressiva och starka smärtstillande
Jag hade förstått om jag hade ett missbruk eller om jag fick extrema biverkningar. Men det här handlar nog mest om att hon tycker att jag överdriver/känner efter för mycket och borde sluta förstöra min kropp med tabletter![]()
Precis så.
Troligen. Det var nog typ två veckor sen jag stängde av den senast![]()
Troligen. Det var nog typ två veckor sen jag stängde av den senast![]()
Jag har en jättegammal PC med Windows XP i. Vågar knappt stänga av den så dem får vara på i flera månader ibland![]()