Vad pysslar vi med? Del XXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och jag antar att du inte fått dom av Kalle Kvack .

Varför anser man att det är bättre att vara deprimerad och ha ont? Jag blir så fundersam över hur folk tänker ibland!

Fortsätt med dina mediciner och stå på dig!
Nästan så jag vill säga Anna Anka :angel:
Neurolog, läkare, psykolog och sjukgymnast har alla kommit fram till samma slutsats och det tycker jag är tillräckligt starkt underlag för att ta mediciner :o

Detta motstånd mot psykisk ohälsa är för mig mycket märkligt. Hade jag haft synliga skador hade ingen ifrågasatt någonting :mad:

Varit ute på en alldeles underbar ridtur i perfekt höstväder :) Idag kunde inte lilltjejen så det var mamma som red. Hon satt till häst första gången på två år och Pigge tog hand om henne som den gentleman han är :heart Annie är ganska hård i munnen (hon verkar ha blivit riden väldigt hårt innan överlag) så vi jobbar på att göra halter och halvhalter mjukt och försiktigt. Nu stannar hon med bara en liten kramning av tygeln :love:

Däremot så snubblade hon och gick ner på knä, min rygg som jag knäckte i måndags blev inte glad så nu kryper jag ner i ett varmt bad med tee tree oil i.

Mina datorer vet knappt hur det är att vara avstängda. Men jag har hört att mac gillar viloläget :angel:
Försöker ni kollektivt ge mig hjärtproblem va?! :mad:

Det finns ingen anledning att sitta och stänga av+sätta igång datorer bara för att, men minne och register brukar må lite bättre av att få gås igenom och rensas med jämna mellanrum :idea:

Samt för att man inte ska bli ståendes med "2 av 836 uppdateringar installeras" :angel::cautious:

Herrn slog en blick på dressyren på tv när ryttaren tog av sig hatten och man såg en svettrand där hatten suttit, och kläcker då ur sig "men vaddå? det där är väl inte så jobbigt? man sitter ju bara där". Jag föreslog att jag kunde betala en dressyrlektion åt honom, som ska utföras mestadels i trav på en häst med stor och bra gång :angel:

Försöker ni kollektivt ge mig hjärtproblem va?! :mad:

Det finns ingen anledning att sitta och stänga av+sätta igång datorer bara för att, men minne och register brukar må lite bättre av att få gås igenom och rensas med jämna mellanrum :idea:

Samt för att man inte ska bli ståendes med "2 av 836 uppdateringar installeras" :angel::cautious:
Sådär står det aldrig på mac, den uppdaterar själv mest hela tiden :D

Herrn slog en blick på dressyren på tv när ryttaren tog av sig hatten och man såg en svettrand där hatten suttit, och kläcker då ur sig "men vaddå? det där är väl inte så jobbigt? man sitter ju bara där". Jag föreslog att jag kunde betala en dressyrlektion åt honom, som ska utföras mestadels i trav på en häst med stor och bra gång :angel:

Jag har en vän som har turridning. Kan vi inte boka en tur på 2 timmar och ta med honom :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har genom åren använt en tältlykta från Uco. Den har varit bra. Mysigt ljus och som dessutom håller fukten borta kalla nätter i...
Svar
8
· Visningar
370
Senast: Hermelin
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 293
Kropp & Själ Vilken konstig upplevelse jag precis hade. Jag var ute på gården, städade och tvättade inne i bilen. Ganska monotont, så tankarna gick...
Svar
3
· Visningar
592
Senast: cassiopeja
·
Hemmet Vart tvungen att köpa ny kaffebryggare med kort varsel då den gamla gick sönder. Valet föll på en Wilfa då den hade ett par saker jag... 2
Svar
27
· Visningar
872
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka