Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är efter turridning på Island som han anser att ridning är jättelätt, för det var ju bara att sitta där och åka med så skötte hästen resten. Men jag kan gladeligen turrida utan honom ocksåJag har en vän som har turridning. Kan vi inte boka en tur på 2 timmar och ta med honom![]()
Det är efter turridning på Island som han anser att ridning är jättelätt, för det var ju bara att sitta där och åka med så skötte hästen resten. Men jag kan gladeligen turrida utan honom också![]()
Har alltid min på viloläge men efter att åskan var in och hälsade på i försommras så det small som ett gevärsskott inne har tanten börjat rycka ur alla kontakter bara det är måln på himlen så datorn tängs av med strömavbrott nästan var dag nu .Förut så tyckte hon inte det var farligt alls med åska då dom alldrig rycker kablarna och den verkar alldrig slå ner i Thailand men efter att blixten gick genom hela köket så är det tvärt om nu !Jag vet, jag ska börja stänga av den oftare.![]()
Det ska jag se till att han får förr eller senare!Just ja ni var ju där!
Han kanske skulle få sig en rejäl ridlektion?
Men det är ju enkelt att åka hästDet är efter turridning på Island som han anser att ridning är jättelätt, för det var ju bara att sitta där och åka med så skötte hästen resten. Men jag kan gladeligen turrida utan honom också![]()
Precis, att åka är lätt. Att rida är svårt.Men det är ju enkelt att åka hästTyckte det inte var så svårt då jag åkte ganska mycket för 40 år sedan
![]()
Nä satt ju på ryggen på hästkraken och det var enkelt .Den bara gick efter dom andra hästarna så det var bara att dra i snörena då man ville stannaPrecis, att åka är lätt. Att rida är svårt.
Det är ju det jag säger, att det är lätt att åka hästNä satt ju på ryggen på hästkraken och det var enkelt .Den bara gick efter dom andra hästarna så det var bara att dra i snörena då man ville stanna![]()
Precis! Eller ha möjligheten att ratta in en annan kommentator, skulle gladeligen ta någon engelskspråkig för att få relevanta kommentarer (övriga språk kan bli aningen svårt)
Hoppas att du kan filma också så att du kan plocka fram bevis om han säger något mindre genomtänkt igenDet ska jag se till att han får förr eller senare!
Helt plötsligt saknar alla en viss dressyrkommentator väldigt mycketJag tror man får ut mer även om det är på ett språk man inte studerat![]()
Jag kan ju ställa mig som ridlärare och ha en GoPro på huvudetHoppas att du kan filma också så att du kan plocka fram bevis om han säger något mindre genomtänkt igen![]()
Jag kan ju ställa mig som ridlärare och ha en GoPro på huvudet. Det kan ju inte bli mycket högre nivå än mina ridlekiselever va? Han lär ju backa ur nedsittning i trav på volt rätt fort ändå tänker jag
![]()
Jo det är sant .Var så länge sedan jag red att det vore kul att pröva igen men vågar inte för mina diskbråck !Så jag får använda mina egna apostlahästar istället !Det är ju det jag säger, att det är lätt att åka häst![]()
Jag hade även treåringar, som jag kan referera till"Ner med hälarna och räta på ryggen nu! Små 10-åringar klarar av det här!"![]()
![]()
Tror jag får göra det jag med. Rått och kallt inne, grått och blötregn ute. Mums för växterna, lite för kallt för mig men det blåser inteNu är det illa ,jag har just tänt eld i kaminenSkitväder!