Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det är en utmärkt lista, kommer inte äta upp allting under helgen men äsch
Jag behöver en stor engångsflaska och Ramlösas flaskor går att ställa bättre i min lilla kyl
Jag har precis lärt mig att inte hicka när jag dricker bubbelvatten
Men!Tyvärr inte. Har sett på bilder på fb att den fortfarande går lös i samma område
Inte än. Misstänker att det drar ut på tiden nu i semestertider, det lär ju inte vara ett särskilt prioriterat fall. Men så länge jag inte får hem papper om att det lagts ner så är jag hoppfullMen!
Hände det ingenting med din polisanmälan?
Se om alla bra filmerJag har tråkigt! Man borde inte ha tråkigt när man har semester!
Efter idag ska jag sluta ha tråkigt för då har vi saker planerat!Se om alla bra filmer
Skriva listor ()
Rensa hemma
Läsa böcker
Ha inte tråkigt
Låt bliiii den, ät cashewnötter iställetJag vill seriöst trycka i mig hela cheesecaken som står i frysen... Den är ju till i morgon ju. Lååååt bli den bumpo.
Kan vara så att det är kriminellt tom!Jag har tråkigt! Man borde inte ha tråkigt när man har semester!
Bäst jag gör någonting åt det då!Kan vara så att det är kriminellt tom!
Jag äter, snart, stekt torskrygg, stuvad spenat och nypotatis istället.Låt bliiii den, ät cashewnötter istället
Eller hitta ett pussel
Fördelen med att bara gilla lättsaltade chips är att jag aldrig har det problemetJag flippade ur lite igår på CityGross och köpte fem smaker chips. Hade dagen innan köpt tre smaker på Willys. Nu råder beslutsångest inför kvällen
Fördelen med att bara gilla lättsaltade chips är att jag aldrig har det problemet