Jag är lite krånglig med mat och det kan hända att jag aldrig har provat några andra chips, men bestämt att de är oätliga ändå.Lättsaltade chips är ett otyg Det skulle jag aldrig få för mig att köpa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är lite krånglig med mat och det kan hända att jag aldrig har provat några andra chips, men bestämt att de är oätliga ändå.Lättsaltade chips är ett otyg Det skulle jag aldrig få för mig att köpa.
Jag är lite krånglig med mat och det kan hända att jag aldrig har provat några andra chips, men bestämt att de är oätliga ändå.
Har ätit en skål med hallon och väntar nu på att mobilen ska ladda klart så jag kan bege mig ner till centrum för pokemonjakt. Den laddar så långsamt
Så, nu är min telefon ute och flyger. Får hoppas att det kan ge en liten slutspurt nu innan det är dags att bege sigStäng av mobilen eller sätt den i flight mode så laddar den snabbare
Gaaah, var knappt jag hittade hit ju, saknar nästan länkarna i sista inlägget till nya tråden.
Nu är det helg och jag är helt slut i huvudet, ska bli skönt med lite ledigt så jag orkar jobba en vecka till.
Åh förlåt, det var nog mitt fel, jag låste tråden. Det lät onekligen gott, jag skulle behöva det efter att ha stått böjd typ hela dagen i en garderob. Men jag saknar fortfarande en låda med massor av bebisgrejer, men nu när jag skriver det så undrar jag inte om den kan tänkas stå i källaren... Där kan jag åtminstone stå rak så jag får väl gå och kika...Är besviken.
Jag skrev i förra tråden att jag hade fika redo med kaffe, jordgubbar och glass.
Men ingen av er dök upp eller ringde ens.
Dålig stil!
Öh, lilla cili, @LadyCovergirl menade inte att du skulle kasta mobilen ut genom fönstret så att den flög, det hjälper fögaSå, nu är min telefon ute och flyger. Får hoppas att det kan ge en liten slutspurt nu innan det är dags att bege sig
Fjärilarna släpper överskottsfärg på något vänster strax efter att de kommit ut ur puppan. Helt normalt.Jag har minsann varit räddaren i nöden idag! *superhjälte-pose*
Såg en puppa intill stolen när jag satte mig på verandan och när jag tittade igen så satt en fjäril utanför och hämtade andan Höll ett öga på den men när det blåste så att den föll så tog jag upp den (utan att röra vingarna) för att förflytta den till en lavendelbuske (där fyra andra fjärilar verkade stormtrivas), där satt den en lång stund men är borta nu så den flög iväg förhoppningsvis en liten nässelfjäril tror jag att det var då den var orange på insidan av vingarna - de är såå fina! Dock så verkade den blöda när den satt på mig? Eller är deras urin rött?
Passade på att ta lite bilder
Åh satan vad jobbigt det där var, som att födas på nytt!
VAD är dessa för segel på min rygg?! Vem satte dit dem, de är ju skittunga
Pust, nu kan jag äntligen vila ut!
Bilderna har bättre skärpa i mobilen, de blir lite suddigare så fort jag gör något med dem