Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag uppfattade det som mugcake i alla fallJag menade givetvis mugcake @hemlig. Så rart när man får stava själv. Hur som hoppas suget är bort motat och att alla förstod övriga felskrivningar i inlägget med, suger och pinsam jo men hej tjena liksom inte många rätt på så få ord i det inlägget
Ordna buketräff?Jag känner mig ensam, som inga vänner har utanför jobbet.
Håll hårt i sambon, grym insatsJag uppfattade det som mugcake i alla fall
Ja, nu är det suget stillat. Finns lite kvar till imorgon med.
Det ändrar inget för mig. Har nätvänner, men knappt några IRL vänner som jag i teorin skulle kunna åka hem till närsomhelst.Ordna buketräff?
Jag känner mig ensam, som inga vänner har utanför jobbet.
Det är inte kul att vara utfryst på jobbet .Det blev jag i vintras då dom höll på med min uppsägning .Det tar på krafterna och man mår skit av det .Ta kontakt med facketDet ändrar inget för mig. Har nätvänner, men knappt några IRL vänner som jag i teorin skulle kunna åka hem till närsomhelst.
Jag börjar känna mig utfryst på jobbet. Får nog ringa facket imorrn. Det här är inte hållbart.
Ska ringa facket imorrn. Det är ett pågående ärende. Får ringa och säga att det förvärrats.Det är inte kul att vara utfryst på jobbet .Det blev jag i vintras då dom höll på med min uppsägning .Det tar på krafterna och man mår skit av det .Ta kontakt med facket
De e bra det ! Lev på den känslan och när det känns piss ta och tänk på denna känsla.Jag gjorde det så snart jag såg det men fick inget svar. Men hon ringde upp en stund senare igen . Det var ett sånt där riktigt må-bra-samtal som placerade mig mer rätt här på jorden igen.
Vad säger chefen? Vad är det som har hänt?Ska ringa facket imorrn. Det är ett pågående ärende. Får ringa och säga att det förvärrats.
Det är jättesvårt att strunta i.
Fan va ja hatar folk som ska förstöra bara för att jag trivs i övrigt.
Vänskap byggs inte i en handvändning. Jag vet hur det känns att inte ha vänner, men försöker komma ut och träffa folk vid olika tillfällen för att ändra på det. Och det har börjat vända. Jag har ju senaste dagarna varit rätt nere men idag ringde en person bara för att tala om att hon tycker om mig. Sånt värmer. Synd att vi inte bor nära varann, men vi passar på att ses om tillfälle ges.Det ändrar inget för mig. Har nätvänner, men knappt några IRL vänner som jag i teorin skulle kunna åka hem till närsomhelst.
Jag börjar känna mig utfryst på jobbet. Får nog ringa facket imorrn. Det här är inte hållbart.
Han är känslokall, stod i samma rummidag och jag storgrät och han fortsatte prata precis som om jag inte gjorde det...Vad säger chefen? Vad är det som har hänt?
Han är känslokall, stod i samma rummidag och jag storgrät och han fortsatte prata precis som om jag inte gjorde det...
Meh. Vad är det för en skitschef på ren svenskaHan är känslokall, stod i samma rummidag och jag storgrät och han fortsatte prata precis som om jag inte gjorde det...
Jag jobbade på som inget hade hänt och gjorde det jag skulle så ingen kunde säga något annat men mådde riktigt dåligt .Tappade matlusten och sov knappt på nätterna och gick ner 8 kg .Jag har alltid trivts på jobbet annars hade jag aldrig varit kvar i 36 årSka ringa facket imorrn. Det är ett pågående ärende. Får ringa och säga att det förvärrats.
Det är jättesvårt att strunta i.
Fan va ja hatar folk som ska förstöra bara för att jag trivs i övrigt.
Vilken jävla skitstövel .Behandlar man folk så är man ingen bra bossHan är känslokall, stod i samma rummidag och jag storgrät och han fortsatte prata precis som om jag inte gjorde det...