Det är väl bara att ringa tillbaks?
Jag gjorde det så snart jag såg det men fick inget svar. Men hon ringde upp en stund senare igen . Det var ett sånt där riktigt må-bra-samtal som placerade mig mer rätt här på jorden igen.Ring tillbaka NU!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl bara att ringa tillbaks?
Jag gjorde det så snart jag såg det men fick inget svar. Men hon ringde upp en stund senare igen . Det var ett sånt där riktigt må-bra-samtal som placerade mig mer rätt här på jorden igen.Ring tillbaka NU!!
Samma här och Missia föredrog torrisarna även om hon hade blötmat också. Veterinären sa att de ofta väljer torrisarna för att de gör mindre ont (fast det måste ju vara små torrisar).
Fan
Jag är riktigt jävla ur gängorna
heartFan
Fan
Fan
Snygg bild och ett riktigt fint objektÖvade mina fotograf-skills genom att smygfotografera min snygga vän sittande på balkongen. Rätt nöjd!
Visa bifogad fil 16125
Kaffe ???? .Övade mina fotograf-skills genom att smygfotografera min snygga vän sittande på balkongen. Rätt nöjd!
Visa bifogad fil 16125
Sambon åkte och köpteGör en cupcake, räcker för mota bort suget och går snabbt. (så inte suger försvinner under tiden, den är så jobbigt pinsam )
Jag menade givetvis mugcake @hemlig. Så rart när man får stava själv. Hur som hoppas suget är bortao ch att alla förstod övriga felskrivningar i inlägget med, suger och pinsam jo men hej tjena liksom inte många rätt på så få ord i det inläggetGör en cupcake, räcker för mota bort suget och går snabbt. (så inte suger försvinner under tiden, den är så jobbigt pinsam )
Fan