Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev ingen grillad kyckling :meh: Skulle defrosta den lite, vilket inte gick så bra :banghead: Så det blir färskpotatis och sallad till det bara.

Burr, lång rapport skickad. Detta och mer därtill har pågått i flera år och för flera kollegor så den blev omfattande. Ångestnivå skyhög. Hade typ varit trevligare att skita i händerna och klappa. Men nu har jag i alla fall stått upp för mig/oss.

Chillar i kvällssolen på kvartershaket i sedvanlig "minimalistisk outfit" :p

20347027_330202977432254_5191889220548952064_n.jpg

Castle följt av Victoria är planen för kvällen.
Har duschat inklusive tvättat håret, tömt diskmaskinen, hängt upp nytvättad tvätt, tömt torktumlaren och väntar nu på omgång två av torktumlaren. Ska sen bädda om innan det är sovdags.
Skulle haft semester men strök den så imorgon ska jag jobba. Inte på min vanliga avdelning men jag gillar omväxling :D

Har just slängt in en vinbärskaka i ugnen och sitter nu o ömkar mig själv o mitt onda finger som börjar anta formen av en prinskorv.

Inringd på jobb med omedelbar inställelse. En sommarvikarie var sjuk. Eller "sjuk" :grin: Om man kräker på jobb så går man väl inte och äter sillmacka direkt efter?! :idea:

Nåja, en timme kvar.

Här "jobbar" vi i skift för att få ungarna i säng... varit hemma i typ två timmar och jag har ännu inte ätit middag. Hungrig är bara förnamnet!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
905
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 197
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 43 44 45
Svar
881
· Visningar
34 048
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 239
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka