Vad pysslar vi med? Del LXII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu tycker jag lite synd om mig själv,fingret går inte att böja längre,men alla leder verkar sitta där dom ska och inget verkar vara av,kan jag ha klämt ett muskelfäste,ledband (finns det i fingrar?) mjukdelsskador?

Väldigt handikappande är det i alla fall då jag gör lika mycket med vä som med hö hand

Nu tycker jag lite synd om mig själv,fingret går inte att böja längre,men alla leder verkar sitta där dom ska och inget verkar vara av,kan jag ha klämt ett muskelfäste,ledband (finns det i fingrar?) mjukdelsskador?

Väldigt handikappande är det i alla fall då jag gör lika mycket med vä som med hö hand

Du kanske borde låta en läkare ta sig en titt på fingret? Det där låter inte alls bra!

Ligger i sängen och äter körsbär. Haft en mysig helg med pojkvän och vänner där vi ätit och druckit gott.
Avslutade med en ridtur på min kuslig i sommarkvällens solsken. Mysigt!
Har sovmorgon imorgon. Så skönt!

Instämmer @dobbis, fingrar och fingerleder är jag jäkligt försiktig med!
Fast det är inte hål någonstans så leden behöver jag inte vara rädd för,tror den bara är lite blåslagen o blir bättre om någon dag,tills dess får jag använda mig av andra fingrar (visste inte att jag använde alla för att skriva på datorn)
Det är nog inte så farlig,jag är bara gnällig och lite störd av att jag var så klantig.

Gubben tycker jag ska åka med till Norrköping och kolla på en husvagn som jag inte har det minsta intresset av. Jag har sagt vad jag har för önskemål vad det gäller vagn. Denna vagnen har inget av det..

Fast det är inte hål någonstans så leden behöver jag inte vara rädd för,tror den bara är lite blåslagen o blir bättre om någon dag,tills dess får jag använda mig av andra fingrar (visste inte att jag använde alla för att skriva på datorn)
Det är nog inte så farlig,jag är bara gnällig och lite störd av att jag var så klantig.
Min ena tumme är knepig på morgonen. Kan inte röra den alls, jag typ sträckte till den för några månader sedan. Efter det lever den sitt egna liv.

Min ena tumme är knepig på morgonen. Kan inte röra den alls, jag typ sträckte till den för några månader sedan. Efter det lever den sitt egna liv.
Jag prövade med att smörja med Voltaren,fingret håller nu på att byta färg över 1a leden och är väldigt "knubbigt" O_o
Vi får väl se hur det ser ut senare idag.

Det ar varmt har sa hasten fick ett ordentligt bad och blev sedan utslappt i hagen igen. Sedan red sonhustrun medan jag passade Camilla. :) Stallagaren dar jag har Michico har en stort cool hast som behover mer motion ... sa Sonhustrun far rida sa mycket hon vill.:D

Fy, vilken obehaglig dröm jag hade. En häst sprang rakt in i en vägg och dog :crazy:. Så jag vaknade med hjärtklappning.

Tur att det bara var en dröm, men det är tveksamt om jag kan somna om.

Arla morgon parkeringen hemma:
fzSuv34.jpg

Arla morgon Fjärås kyrka och Bräckan:
UfaKgtB.jpg

PIAosDq.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag har alltid varit en person som ogillar att pyssla, eller egentligen allt som är smått och pilligt kan driva mig till vansinne. Jag... 2
Svar
28
· Visningar
905
Senast: Trott
·
Tjatter Idag har jag gjort bort mig. En stor del av året är Harris Tweed-kavaj min vardagsklädsel, när jag vill vara prydlig men inte alltför... 2
Svar
24
· Visningar
1 197
Senast: Flixon
·
Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 43 44 45
Svar
881
· Visningar
34 069
Tjatter Jag vill göra något i sommar på min semester. Jag känner att jag vill uppleva något och liksom unna mig själv någonting.😊 Kanske resa... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 239
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka